قیمت جی پی اس خودرو قیمت انواع ردیاب خودرو ردیاب ارزان ماشین بهترین ردیاب خودرو ارزانترین ردیاب خودرو ردیاب خودرو ارزان قیمت

به گزارش سایت مسفا ، به طور کلی تکنولوژی نصب ردیاب خودرو بسیار پرکاربرد است و یکی از دستاوردهای آن کاهش هزینه ها و سود زیاد می باشد.به این دلیل است که بسیاری از مدیران به جای جی پی اس موبایل از ردیاب خودرو استفاده می کنند.اما در این مقاله تفاوت ها و دلایل خرید هرکدام را برای شما به طور کامل بررسی شده و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مطالعه این مطالب بپردازید.

تصور اشتباهی وجود دارد که ردیابی به وسیله ردیاب خودرو و از طریق گوشی های هوشمند عملا تکنولوژی های مشابهی هستند ، اما در حقیقت تفاوت های بسیاری بین آنها وجود دارد. نرم افزار های مختلفی مانند کنترل کارکرد ویزیتورها و یا خدمات پشتیبانی مشتریان وجود دارد که از جی پی اس تلفن همراه یا تبلت جهت ارسال موقعیت خود استفاده میکنند اما اطلاعاتی که نرم افزار ردیابی موبایل به مرکز ارسال میکند با اطلاعات دریافتی از دستگاه ردیاب خودرو بسیار متفاوت میباشد.

کدام تکنولوژی بهتر است؟ ردیاب خودرو یا جی پی اس موبایل؟

قیمت جی پی اس خودرو قیمت انواع ردیاب خودرو ردیاب ارزان ماشین بهترین ردیاب خودرو ارزانترین ردیاب خودرو ردیاب خودرو ارزان قیمت
مقایسه ردیاب خودرو و جی پی اس موبایل.جهان ردیاب

برای تصمیم گیری راجع به اینکه کدام سیستم اطلاعات مورد نیاز شما را فراهم میکند ، بهتر است نیازسنجی کاملی راجع به سیستم های ردیابی جی پی اس انجام دهید.چنانچه بخواهید کارمندان و ویزیتورهای خود را در حین انجام ماموریت ردیابی کنید و یا موقعیت و ساعت ورود و خروج آنها را به محل کار چک کنید ، ردیابی از طریق جی پی اس موبایل برای شما مناسب خواهد بود. اما اگر بخواهبد ردیابی کالا داشته باشید ، مصرف سوخت را کنترل کنید ، مسیر های رفت و آمد را بهینه نمایید ، سرویس های دوره ای را کنترل کنید و امنیت رانندگی را بالا ببرید ، استفاده از ردیاب خودرو نصب شده توصیه میشود.

ردیابی از طریق جی پی اس موبایل با هزینه کمتری امکان پذیر خواهد بود ، اما معایبی نسبت به نصب ردیابی خودرو دارد .از جمله دقت پایین تر ، قابلیت خاموش شدن جی پی اس موبایل توسط کاربر ، مصرف زیاد باتری موبایل در هنگام ردیابی و موارد دیگر.

اگر شما به دنبال راه حل ردیابی با کمترین هزینه هستید و نسبت به تفاوت های اصلی ردیابی موبایل و ردیاب خودرو آگاهی ندارید ، ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که ” میتوانیم با قیمت کمتر ، همان اطلاعات ردیاب خودرو و ردیاب اشخاص را از طریق جی پی اس موبایل به دست آوریم؟” به طور مشخص جواب این سوال منفی است و اطلاعات و کیفیت اطلاعات دریافتی از ردیاب خودرو و ردیاب اشخاص به مراتب بالاتر از نرم افزار ردیابی نصب شده بر روی تلفن همراه میباشد.

راه حلی را انتخاب کنید که بیشترین بازگشت سرمایه را داشته باشد
یکی از مهمترین دلایلی که مدیران ناوگان اقدام به نصب ردیاب خودرو میکنند ، بازگشت سرمایه است.ردیابی از طریق جی پی اس موبایل ، اطلاعات ساده موقعیت و محل های تردد اشخاص را مشخص میکند ، اما ردیاب خودرو امکانات و اطلاعات بسیار زیادی را برای شما فراهم میکند و به شما کمک میکند با صرفه جویی در سوخت ، کنترل رانندگی راننده ، انتخاب مسیرهای بهینه و … بیشترین بهره وری را از سیستم داشته باشید.

منبع : http://www.masfa.ir/%D9%85%D9%82%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D9%87-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D9%88-%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.