ارزانترین ردیاب خودرو بهترین ردیاب بهترین ردیاب خودرو دستگاه ردیاب خودرو ردیاب خودرو ردیاب مخفی خودرو

به گزارش سایت افرا تک ، امروزه با به روز شدن و پیشرفته تر شدن فناوری استفاده از ردیاب در ماشین آلات سنگین ، کار را برای کارکنان آن آسان تر می کند و باعث صرفه جویی هزینه ها در شرکت های ترانزیت می گردد.چگونه ردیاب خودرو به شرکت‌های ترانزیت کالا کمک خواهد کرد؟با چگونگی این ردیاب ها آشنا شوید:

طی چند سال گذشته، دستگاه‌های ردیاب تغییرات زیادی کرده‌اند و با پیشرفت روز افزون فناوری، نقش دستگاه‌های ردیاب در کسب و کارهای مختلف برای افزایش سود و کاهش هزینه‌ها بیش‌تر می‌شود. با توجه به رکود اقتصادی در چند سال گذشته، ممکن است شرکت‌های حمل و نقل و ترانزیت کالا به انداز‌ه‌ی گذشته سود کافی کسب نکرده باشند، اما با توجه به شرایط تازه‌ی ایجاد شده در کشور و افزایش مراودات تجاری، آینده‌ی روشنی در انتظار شرکت‌های ترانزیت کالا خواهد بود. بنابراین مدیران این شرکت‌ها باید به دنبال افزایش بازده و کسب سود بیش‌تر به کمک فناوری‌های جدید باشند.

در زمان رکود اقتصادی چند سال گذشته، به علت تحریم‌های اقتصادی و کاهش تجارت، حجم کاری شرکت‌های ترانزیت کالا نیز کاهش شدیدی داشته. اما با توجه به رفع تحریم‌ها و شدت گرفتن روابط تجاری با کشورهای دیگر، پیش‌بینی می‌شود که میزان تجارت در ۵ سال آینده افزایش یابد که این مسئله مستقیماً روی افزایش کار شرکت‌های ترانزیت کالا و در نتیجه افزایش درآمد آن‌ها تاثیر خواهد داشت. البته کار بیش‌تر لزوماً برای همه‌ی شرکت‌ها به معنی درآمد بیش‌تر نخواهد بود. شرکت‌هایی که مدیریت قوی، مسولیت‌پذیری بالا و راندمان مناسبی در انجام کارها داشته باشند در این بین قطعاً موفق خواهند بود. با توجه به افزایش تجارت، تعداد رانندگان و کامیون‌های حمل کالا نیز افزایش می‌یابد، در نتیجه مدیریت تمامی کامیون‌ها به صورت بهینه اهمیت زیادی خواهد داشت. برای اداره‌ی شرکت به بهترین نحو و پیشی گرفتن از رقبا، مدیران شرکت‌های ترانزیت کالا باید به فکر کاهش هزینه‌های سوخت، اداره‌ی کامیون‌ها به صورت بهینه و حمل و نقل کالا در سریع‌ترین زمان و ایمن‌ترین مسیر ممکن باشند.

ارزانترین ردیاب خودرو بهترین ردیاب بهترین ردیاب خودرو دستگاه ردیاب خودرو ردیاب خودرو ردیاب مخفی خودرو
چگونه ردیاب خودرو به شرکت‌های ترانزیت کالا کمک خواهد کرد؟جهان ردیاب

به کمک دستگاه‌های ردیاب شرکت افرا، مدیران شرکت‌های ترانزیت کالا می‌توانند رفتار رانندگان خود را به طور دقیق زیر نظر داشته باشند. دستگاه ردیاب خودور موجب کاهش مصرف سوخت کامیون‌ها و کاهش هزینه‌های اضافی شرکت خواهد شد. تمام اطلاعات مربوط به مسیرهای پیموده شده و سرعت کامیون‌ها به سادگی توسط دستگاه ردیاب فراهم می‌شوند که بررسی آن‌ها به سادگی به کمک کامپیوتر، تبلت و تلفن همراه هوشمند امکان پذیر است. مدیران شرکت‌های ترانزیت کالا می‌توانند با نظارت بر روی رفتار رانندگان خود، از مسیر هر کامیون مطلع شوند و در صورتی که راننده‌ای از مسیر اصلی خود خارج شد به او تذکر دهند. هم‌چنین امکان نظارت بر سرعت هر راننده نیز وجود دارد که همین مسئله در درجه‌ی اول به کاهش تصادفات رانندگی و در درجه‌ی دوم به کاهش مصرف سوخت خودرو منجر خواهد شد زیرا هر چه سرعت کامیون‌ها بیش‌تر باشند، مصرف سوخت آنان نیز بیش‌تر می‌شود.

برخی از رانندگان ممکن است از تحت نظارت بودن خود احساس نارضایت کنند، اما به طور کلی استفاده از دستگاه ردیاب باعث افزایش انگیزه بین کارمندان و رانندگان شده و مخارج اضافی شرکت را تا حد زیادی کاهش می‌دهد. به کمک دستگاه ردیاب، یافتن بهترین مسیرها برای حمل و نقل کالا و در نتیجه برنامه‌ریزی برای هر یک از کامیون‌ها و مسیر و زمان حرکت آن‌ها بسیار ساده خواهد بود.

دستگاه ردیاب خوردو در حوزه‌ی امنیتی نیز می‌تواند مزایای زیادی برای شرکت به همراه داشته باشد. ردیاب افرا قادر است در صورت باز شدن درها، روشن شدن موتور یا به سرقت رفتن هر نوع وسیله‌ی نقلیه، صاحب آن یا مسول نظارت شرکت را از طریق ارسال پیام آگاه کند. در صورت دزدیده شدن کامیون نیز، امکان ارسال پیامک خاموشی موتور ماشین از هر جای ایران موجود است. هم‌چنین بازیابی خودروهای سرقتی به کمک دستگاه ردیاب بسیار ساده خواهد بود و معمولاً در کم‌تر از ۲۴ ساعت می‌توان خودروهای دزدیده شده را به کمک پلیس پس گرفت. بنابراین سرمایه‌گذاری در دستگاه ردیاب می‌تواند مانع از تحمیل هزینه‌های اضافه به شرکت شده و امنیت وسایل نقلیه را فراهم کند.

در سال‌های پیش رو آینده‌ی روشنی برای شرکت‌های ترانزیت کالا پیش‌بینی شده است. بنابراین برای پیشی گرفتن از رقیبان خود و افزایش رضایت کارمندان و جلب نظر مشتریان خود، بهتر است به فکر بهره‌گیری از جدیدترین فناوری‌های دنیا باشید. با سرمایه‌گذاری در یک دستگاه ردیاب مطمئن، انگیزه‌ی رانندگان شما بیش‌تر خواهد شد و هزینه‌های شرکت به مرور زمان به کم‌ترین میزان خود خواهد رسید که همین مسئله موجب کسب درآمد بیش‌تر و موفقیت شرکت در بلند مدت خواهد شد.

منبع :  http://afra-tech.ir

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.