بهترین ردیاب ردیاب ردیاب در ماشین های سنگین ردیاب کامیون دستگاه ردیاب بهترین ردیاب خودرو

ردیاب ها در تجهیزات مکانیکی چقدر موثر هستند؟ اکنون می خواهیم به کاربرد ردیاب ها در ماشین های سنگین بپردازیم تا شما عزیزان را با راه اندازی ردیاب ها در تجهیزات مکانیکی کمی آشنا کنیم تا بتوانید از موقعیت مکانی وسایل نقلیه خود به طور دقیق آگاه شوید.

همانطور که می دانیم ماشین های سنگین مانند: کامیون ، بولدوزر و … در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می گیرد که البته امروزه با به روز شدن و پیشرفته تر شدن فناوری استفاده از ردیاب در ماشین آلات سنگین ، کار را برای کارکنان آن آسان تر می کند و باعث صرفه جویی در هزینه ها می گردد.برای بدست آوردن درک بهتر از ردیابی تجهیزات GPS، یکی از نخستین سوالاتی که ببرای سیاری از کاربران مطرح می شود این است: “تجهیزات جابجایی سنگین توسط جیپیاس چگونه است” همان تکنولوژی مورد استفاده برای نظارت بر ناوگان خودرو، برای ردیابی انواع تجهیزات مثل جرثقیل برقی و … استفاده می شود.در زمان سرقت ، دستگاه های ردیابی در ماشین های سنگین موجب می شود تا شما آگاهانه وسیله نقلیه خود را ردیابی کنید.از دیگر مزیت های کاربرد ردیاب ها در ماشین های سنگین این است که بخش مدیریت و ناظران بر پروژه هایی که از ماشین های سنگین استفاده می شود ، به راحتی می توانند با نصب ردیاب در این خودرو  از وضعیت و پیشرفت پروژه با خبر شوند و بهتر مدیریت کنند تا در وقت و هزینه صرفه جویی شود.به کار گیری ماشن آلات سنگین در پروژه ها سرمایه گذاری بزرگی است، همین امر سبب این می شود که سطح کارایی تجهیزات مکانیکی خود را افزایش دهیم. نصب یک ردیاب به وسیله نقلیه سنگین شما کمک می کند تا مدت طولانی تر و بدون مشکل از آن بهترین بهره را ببرید.بدون اینکه به ماشین های سنگین خود دسترسی داشته باشید و قادر نباشید در فاصله های دورتر آن را مشاهده کنید با کمک ردیاب ها به راحتی می توانید از روشن و یا خاموش بودن ماشین و موقعیت دقیق مکانی ماشین آلات خود مطلع شوید.

بهترین ردیاب ردیاب ردیاب در ماشین های سنگین ردیاب کامیون دستگاه ردیاب بهترین ردیاب خودرو
کاربرد ردیاب ها در ماشین های سنگین.جهان ردیاب

شرکت شما با استفاده از ترنچر، بیل مکانیکی، بولدوزر، تراکتور، گریدر و تجهیزات سنگین چقدر موثر و موفق است؟ بدون در اختیار داشتن یک سیستم ردیابی، شرکت های ساختمانی مجبورند حدس بزنند که چند ساعت از این ماشین آلات استفاده می شود ؟ پیگیری سیستم های ردیابی در خودرو ها به شما اجازه می دهد تا اطلاعات دقیق ، عملکرد دستگاه ها و مکان استفاده از تجهیزات سنگین خود داشته باشید.

ردیابی مدیریت ناوگان با فناوری GPS و GSM

به جز جلوگیری از سرقت ماشین های سنگین ، یکی از متداول ترین استفاده از ردیابی وسایل نقلیه ، در شرکت های حمل و نقل است. این سیستم ها از فناوری GPS و GSM برای ارائه دقیق اطلاعات مخبراتی به یک مدیر ناوگان بهره می برند. این سیستم ها معمولا با ویژگی های نظارت بر آمار مانند؛ مصرف سوخت، سرعت متوسط، زمان رانندگی و مکان فعلی . اخیرا افزایش تقاضا برای این فناوری افزایش یافته است، زیرا مقررات اتحادیه اروپا محدودیت های ساعتی حدودا ۹ ساعت برای راننده های قرار اده تا سعی بر این شود که در یک روز کاری کار کنند.به موجب این امر شرکت ها از لحاظ قانونی حتما باید یک تپوگراف در هر وسیله نقلیه نصب کنند. 

ردیابی با نرم افزار جی پی اس  

از دیگر ویژگی های کاربرد ردیاب ها در ماشین های سنگین این است که شما با دریافت سیگنال های GPS و یا سامانه ردیاب بر روی تلفن همراه یا لپ تاپ خود می توانید موقعیت جغرافیایی وسایل نقلیه سنگین خود  را ردیابی و جستجو کنید و از مکان دقیق راننده گریدر، کامیون و دیگر ماشین های سنگین آگاه شوید.در تمام صنایع ، بهره گیری از ردیاب ها در تجهیزات مکانیکی باعث پیشبرد اهداف می شود.هر پروژه صنعتی دارای برنامه ها  و ماشین آلات سنگین بخصوصی می باشد که هرکدام را می توان جداگانه و با روش های متفاوت ردیابی کرد.مثلا یکی از ساده ترین مثال ها شرکت های مواد غذایی است که با کامیون مواد غذایی را پخش می کنند .سیستم های ردیابی در کامیون های تحویل غذا بسیار با اهمیت می باشد زیرا می تواند هشدار دهد که دمای محفظه یخچال خارج از محدوده ی دمای ذخیره سازی غذا قرار گیرد.نمونه های دیگر شرکت هایی که قادر هستند از این تکنولوژی استفاده کنند می توان شرکت های حمل و نقل ،تجهیزات کشاورزی ،کارخانه های صنعتی ،جاده و بزرگ راه ها و … را نام برد.همچنین برای آشنایی از ردیاب های جی پی اس و جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید بر روی این لینک کلیک کنید. روش های استفاده از ردیاب های GPS

نرم افزار ردیابی GPS برای گوشی های Android

 

بهترین ردیاب ردیاب ردیاب در ماشین های سنگین ردیاب کامیون دستگاه ردیاب بهترین ردیاب خودرو
نرم افزار ردیابی GPS اندورید.جهان ردیاب

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ


نرم افزار ردیابی GPS برای گوشی های ios
بهترین ردیاب ردیاب ردیاب در ماشین های سنگین ردیاب کامیون دستگاه ردیاب بهترین ردیاب خودرو
نرم افزار ردیابی GPS.جهان ردیاب

 

بهترین ردیاب ردیاب ردیاب در ماشین های سنگین ردیاب کامیون دستگاه ردیاب بهترین ردیاب خودرو
ردیابی با نرم افزار GPS.جهان ردیاب

چگونه با استفاده از ردیاب ها مانع سرقت ماشین های سنگین شویم ؟

آیا تا به حال یک قطعه تجهیزات شما به سرقت رفته است؟ آیا دوست دارید مانع دزدی شوید؟ خب ، شاید الان فکر می کنید چرا باید برای نصب ردیاب در ماشین های سنگین هزینه کنید ، بهتر است بدانید که درست است بابت ردیاب و نصب آسان آن باید پولی پرداخت شود اما زمانی که یکی از ماشین های سنگین ربوده شود آیا بهای آن بیشتر از خرید و نصب ردیاب در این ماشین ها نیست؟بسیار واضح است که خرید و تهیه ماشین آلات بسیار پر هزینه است.برای خرید یک ماشین سنگین اعم از کامیون ، تریلی ، بولدوزر و … باید قیمت بالایی پرداخت کرد و از تجهیزات با ارزش و گران قیمت محسوب می شوند پس باید در حفظ و نگه داری آن ها دقت کرد چون ربوده شدن آن ها می تواند خسارت زیادی به کار وارد کند به همین دلیل نصب ردیاب ها در ماشین های سنگین از مهم ترین کارهایی است که بهتر است شرکت ها در همان ابتدا انجام دهند تا در تمام مدت بتوانند تجهیزات خود را ردیابی کنند تا در صورت دزدیده شدن ماشین ها به سرعت با خبر شوید.این ردیاب ها دارای سنسور حرکتی هستند که می توانند در سریعترین زمان ممکن شما را آگاه سازند و با فرستادن پیامکی ماشین را خاموش کنید و جهت پیدا کردن آن اقدام فرمایید.

بهترین ردیاب ردیاب ردیاب در ماشین های سنگین ردیاب کامیون دستگاه ردیاب بهترین ردیاب خودرو
جلوگیری از سرقت ماشین های سنگین.جهان ردیاب

کاهش مصرف سوخت با نصب ردیاب ها در ماشین های سنگین

ماشن آلات سنگین مصرف سوخت بالایی دارند.لازم به ذکر است سرعت بالا مصرف سوخت این ماشین ها را بیشتر می کند و با نصب دستگاه ردیاب خودرو در تجهیزات مکانیکی سبب می شود که اگر راننده با سرعت بالا رانندگی می کند شما آگاهانه با توجه به میزان سرعت ماشین ، سرعت غیر مجاز راننده را به او تذکر دهید ، همین کار باعث جلوگیری از مصرف سوخت می شود. این یک مزیت و مشخصه خوب برای کسانی است که کاهش مصرف سوخت برایشان اهمیت دارد.زمانی که شرکت ها و مدیران نیز وسایل نقلیه متعددی را به جاده اعزام می کنند با کمک ردیابی مکان GPS ، می توانند نزدیک ترین فاصله را انتخاب کنند تا مسافت را کاهش دهند و در نتیجه باعث کاهش مصرف سوخت در ماشین های سنگین شوند.

بهترین ردیاب ردیاب ردیاب در ماشین های سنگین ردیاب کامیون دستگاه ردیاب بهترین ردیاب خودرو
کاهش مصرف سوخت.جهان ردیاب

 

نتیجه گیری و ذکر نکات مهم

در مقاله کاربرد ردیاب ها در ماشین های سنگین تلاش کردیم تا دلایل استفاده از ردیاب ها و انواع آن را در ماشین های سنگین برای شما توضیح دهیم تا جهت جلوگیری از سرقت ماشین ها و کاهش مصرف سوخت ، انرژی و هزینه این ردیاب را نصب کنیم تا بتوانیم از موقعیت دقیق مکانی ، سرعت وسیله نقلیه با خبر شویم تا در اسرع وقت اقدامات لازم را جهت پیشرفت پروژه و صرفه جویی در هزینه انجام دهیم.در صورت تمایل ، جهت کسب اطلاعت بیشتر برای آشنایی با بهترین نرم افزار های نقشه خوانی و ردیابی ، روش های استفاده از ردیاب های GPS به مجله خبری گیلار مراجعه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگر سوالی برایتان پیش آمد با ما در میان بگذارید تا کارشناسان ما شما را در جهت پیشبرد اهدافتان راهنمایی کنند.همیشه آماده پاسخگویی به شما هستیم.

بهترین ردیاب ردیاب ردیاب در ماشین های سنگین ردیاب کامیون دستگاه ردیاب بهترین ردیاب خودرو
با ما مشورت کنید.جهان ردیاب

 

با بزرگان سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای آشنا شوید

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.