بهترین ردیاب موتورسیکلت خرید ردیاب موتورسیکلت بهترین ردیاب موتور

با توجه به گزارش سایت دیدبانان ، علاوه بر ردیابی خودرو قادر به ردیابی موتور ها هم هستیم.با ردیابی موتور سیکلت ها می توانیم از سرقت آن جلوگیری کنیم.موتور سیکلت ها بسیار بیشتر از ماشین ها ربوده می شوند که با این فناوری کسب اطلاع به موقعیت مکانی و زمانی و همچنین سرعت غیر مجاز آن برای کاربران فراهم شده است.به این مقاله توجه کتید تا اطلاعات بیشتری به دست آورید.

کالیفرنیا چنانچه در بالای لیست بیش ترین موتور سیکلت های به سرقت رفته قرار دارد،مکان خطرناکی برای موتورسیکلت می باشد.

خرید ردیاب موتور سیکلت: کالیفرنیا تنها در بالای لیست بیشترین سرقت موتور سیکلت نمی باشد،بلکه گزارش های اخیر نشان می دهد که ایالتgolden نیز در بالای لیست موتورهای به سرقت قرار دارد.

در ژوئن ۲۰۱۴،اداره جرایم بیمه ملی،آمار سرقت موتورسیکلت ها را در سال۲۰۱۳ در ایالت متحده آمریکا منتشر کرد؛بر اساس گزارش،حدود ۳۶۷/۴۵ موتور سیکلت در سال۲۰۱۳ به سرقت رفته است،که تعداد سرقت ها در سال ۲۰۱۲ حدود۶۰۱/۴۵ موتورسیکلت، کمتر از سال ۲۰۱۳ بود.

چرا باید نسبت به خرید ردیاب موتور سیکلت اقدام کنیم؟ بین سال های۲۰۰۷ و ۲۰۱۳ به طور کلی تعداد موتور های به سرقت رفته در آمریکا به طرز چشمگیری کاهش یافته است،با وجود اینکه بین سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۳ ،فقط۵/۱ درصد کاهش یافته است.در سال۲۰۰۷ ،۶۷۸/۶۵ موتورسیکلت به سرقت رفته وجود داشت،و به همین ترتیب۴۹۲/۶۴ موتور سیکلت در سال۲۰۰۸ و۰۹۳/۵۶ موتور سیکلت در سال۲۰۰۹، ۷۹۱/۴۹ موتور در سال۲۰۱۰ ،۶۶۷/۴۶ موتور در سال۲۰۱۱ و ۰۶۴/۴۶ موتور در سال۲۰۱۲ و ۳۶۷/۴۵ موتور در سال۲۰۱۳، به سرقت رفت.

در کنار لیست بندی تعداد کلی موتور سیکلت های به سرقت رفته در سال، اداره جرایم بیمه ملی،تولیدکنندگان موتور های سرقت شده را نیز لیست بندی می کند.بین سال های۲۰۱۲ و ۲۰۱۳،همان تولید کنندگان در پنج ردیف اول لیست قرار می گیرند؛شامل شرکت موتور سیکلت هیوندای آمریکایی،که در بالای لیست قرار دارد ۵۵۷/۸ موتورسیکلت به سرقت رفته است،به همین ترتیب شرکت های یاماها،شرکت موتور سوزوکی آمریکایی،کواساکی و هارلی دیویدسون در ادامه ی لیست قرار دارند. شرکت های بیمه خرید ردیاب موتور سیکلت را اکیدا توصیه کرده اند.

بهترین ردیاب موتورسیکلت خرید ردیاب موتورسیکلت بهترین ردیاب موتور
ردیاب موتور سیکلت.جهان ردیاب

خرید ردیاب موتور سیکلت توصیه می شود
مشابه این بین سال های۲۰۱۲ و۲۰۱۳ ایالتی بود که بیشترین آمار سرقت موتور سیکلت را داشت.دوباره کالیفرنیا در بالای لیست قرار دارد،به همین ترتیب فلوریدا،کارلینای شمالی،و ایندیانا در بالای لیست قرار دارند.کالیفرنیا در سال۲۰۱۳، ۶۳۷/۶ موتور سیکلت به سرقت رفته داردکه از سال ۲۰۱۲ زمانی که ۰۸۲/۶ موتور سیکلت به سرقت رفت ۹٫۱ درصد افزایش داشته است.فلوریدا۷۳۵/۳ موتور سیکلت دزدیده شده داشت،در تگزاس ۴۰۷/۳ موتور سیکلت به سرقت رفته بود،کارلینای شمالی ۴۹۰/۲ موتور سیکلت به سرقت رفته بود،و در ایدیانا ۱۹۹/۲ موتور سیکلت به سرقت رفته بود.

همچنین گزارشی، شهرهایی را که بیشترین سرقت موتورسیکلت را داشتند رتبه بندی می کند.درحالی که دوشهر از پنج شهر اول لیست، در کالیفرنیا قرار دارد،آن ها اولین شهر ها نیستند.شهر نیویورک اولین رتبه ی سرقت را در لیست با آمار ۰۰۱/۱ موتورسیکلت دزدیده شده دارد،به همین ترتیب لاس وگاس،سن دیگو،ایدیاناپلیس،و لس آنجلس بعد از نیویورک قرار دارند.

به خاطر اینکه بیشتر مکان ها در آمریکا هوای سرد و بارانی در بیشتر ماه های سال را دارند،موتورسیکلت ها یک وسیله نقلیه ی فصلی می باشد.بیشتر سرقت ها مربوط به فصل تابستان و کمترین سرقت ها مربوط به فصل زمستان می باشد.آگوست و جولای رایج ترین ماه برای سرقت موتور سیکلت هستند،در حالی که در ماه های فوریه،دسامبر و مارس کمترین موتورسیکلت به سرقت رفته است.

در حالی که کالیفرنیا در بالای این لیست قرار دارد،تمام صاحبان موتور سیکلت، بدون در نظر گرفتن موقعیت و مکان موتور سیکلت،باید در جایی که موتورسیکلت شان را می گذارند بسیار احتیاط کنند.

منبع : https://didbanan.com

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.