خرید ردیاب انسان قیمت دستگاه ردیاب ردیاب مخفی دستگاه ردیاب انواع ردیاب کوچکترین ردیاب شخصی

به گزارش سایت افرا تک ، دستگاه ردیاب برای افرادی که به دلیل بیماری آلزایمر به طور دائم از محل اقامتشان سرگردان هستند ، بسیار مناسب است.امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با خرید دستگاه ردیابی افراد به راحتی می توان از پدر یا مادر سالخورده خود در خانه نگه داری کرد و همیشه از موقعیت مکانی آن ها باخبر بود.

اگر در خانواده تان فرد سالخورده ای وجود دارد که از آلزایمر یا روان پریشی رنج می برد، بدون تردید ردیاب برایتان موهبتی به شمار می رود. بزرگ ترین کابوس کسانی که مسئولیت نگهداری از این افراد را به عهده دارند، گم و سرگردان شدن آنها است. آلزایمر و زوال عقل می تواند تأثیرات بسیار ناراحت کننده ای بر زندگی فرد و اطرافیانش به جا گذارد. فردی که سالیان سال در کمال آزادی و استقلال زندگی می کرده، ناگهان از این نعمت بی بهره می شود و می بایست مدام تحت نظر باشد. خوشبختانه، پیشرفت های تکنولوژی در زمینه GPS راهکار بی نظیری پیش روی خانواده های دل نگران قرار داده است؛ ردیاب های شخصی. این دستگاه می تواند زندگی را به کام افراد مسنی که با آلزایمر، جنون و زوال عقل دست و پنجه نرم می کنند، شیرین کند. با کمک دستگاه های ردیاب می توان در هر لحظه از شبانه روز موقعیت مکانی این افراد را مشخص کرد و در صورت گم شدن، آنها را راهنمایی کرد تا به یک محل امن برسند. در ادامه از مزایای ردیاب و تأثیرات آن بر زندگی افراد مسن سخن خواهیم گفت:

ردیابی آنی

با کمک ردیاب افراد می توانند بفهمند عضو مسن خانواده کجا به سر می برد و در هر ثانیه حرکات او را تحت نظر بگیرند. ردیاب های شخصی می توانند با ارسال پیامک یا نرم افزار نصب شده بر روی گوشی، به شما اطلاع دهند که دستگاه در حال حرکت است. برخی از ردیاب ها به زنگ هشدار زمین خوردن مجهز شده اند؛ چنانچه فرد زمین بخورد، دستگاه با کمک حسگر ژیروسکوپ و آنالیزهایی که انجام می دهد، متوجه می شود فرد زمین خورده و افراد ذیصلاح را مطلع می کند تا به کمک او بشتابند.

حصار جغرافیایی

یک قابلیت معرکه و راهکاری بی نظیر که سلامت و امنیت شهروندان سالخورده را تضمین می کند. با چنین ویژگی منحصر به فردی می توانید در اطراف منزل خود حصارهایی مجازی بکشید، مسیرها و مکان هایی را مشخص کنید که معمولاً افراد مسن خانواده از آن عبور می کنند یا به آنجا می روند. زمانی که فرد به یکی از این محدوده ها وارد یا از آن خارج می شود، زنگ هشدار نرم افزار ردیاب بر روی موبایلتان به صدا در می آید تا مبادا آنها گم یا سرگردان شوند. با وجود دستگاه های ردیاب اعضای خانواده آسوده خاطر می شوند و افراد مسن می توانند آزادی و استقلال خود را حفظ کرده و امنیتشان تأمین شود.

دکمه SOS

می توان ردیاب شخصی را مرز میان مرگ و زندگی دانست. خطر در کمین افراد مبتلا به آلزایمر و زوال عقل است و پیدا کردن آنها در شرایط اورژانسی بسیار مهم و حیاتی است.  با فشردن دکمه SOS (اعلام خطر) بر روی شماره تماس تعریف شده در دستگاه ردیاب زنگ هشداری به صدا در می آید و موقعیت مکانی دقیق فرد سالخورده برای او ارسال می شود تا اقدامات مقتضی را صورت دهد. با مشخص شدن موقعیت مکانی فرد می توان خدمات پزشکی و اورژانس را به سوی او روانه کرد تا مبادا آسیبی جدی و مهلک سلامتش را به خطر اندازد.

خرید ردیاب انسان قیمت دستگاه ردیاب ردیاب مخفی دستگاه ردیاب انواع ردیاب کوچکترین ردیاب شخصی
ردیاب برای افراد مبتلا به آلزایمر.جهان ردیاب

پیامک اطلاع رسانی

با استفاده از یک کامپیوتر یا گوشی هوشمند می توانید به سیستم ردیاب GPS دسترسی پیدا کنید و زنگ هشدار و پیامک اطلاع رسانی دستگاه ردیاب را فعال کنید. می توانید سیستم ردیاب را به گونه ای تنظیم کنید که در صورت عبور کردن فرد از حصار جغرافیایی، به حرکت درآمدن دستگاه و فشرده شدن دکمه SOS، شما از طریق پیامک یا زنگ هشدار مطلع شوید.

سیستم ارتباطی دو طرفه

سیستم ارتباطی ردیاب هاب طراحی شده برای کهنسالان غالباً دو طرفه است. از این طریق ارتباط میان فرد مسئول و شهروند سالخورده منطقی و قوی تر خواهد بود. اعضای خانواده می توانند با وصل شدن به دستگاه ردیاب به صدای محیط گوش دهند تا ببینند خطری در اطراف فرد وجود دارد یا نه. یا اگر اتفاقی برای فرد افتاد می توانند با او صحبت کرده و آرامش کنند تا کمک از راه برسد. با کمک دستگاه ردیاب می توانید به سادگی با عزیزانتان ارتباط برقرار کنید تا بدانند حواستان به آنها هست و چقدر برایتان مهمند.

تاریخچه مسیرهای طی شده

دستگاه GPS می تواند اطلاعات مسیرهای پیموده شده را تا ۹۰ روز ذخیره کند. اعضای خانواده می توانند این اطلاعات را آنالیز کنند تا ببینند فرد مبتلا به آلزایمر یا زوال عقل معمولاً از کدام مسیرها می رود و بیشتر در چه مکان هایی گم یا سرگردان می شود. می توان مسیرهای هر روزه آنها را ذخیره کرد تا در صورت نیاز یا بروز مشکل پیش از هر اقدامی این مسیرها را بررسی نمود. از هر لحاظ آماده و گوش به زنگ بودن بسیار حائز اهمیت است، چون وقتی فرد مبتلا به آلزایمر در یک محیط ناشناس، تنها و بی کس می ماند، ارزش تک تک لحظات به قیمت جان فرد تمام می شود.

دستگاه ردیاب شخصی برای فرد مبتلا به آلزایمر و اعضای خانواده اش موهبتی است. این دستگاه های کوچک می توانند کیفیت زندگی فرد مبتلا به آلزایمر و اعضای خانواده اش را به طور چشمگیری بهبود بخشند. با وجود ردیاب های شخصی افراد سالخورده می توانند با خیال راحت به دوستانشان سر بزنند، به پیاده روی بروند و فعالیت های اجتماعی خود را از سر بگیرند بی آن که آسیبی ببنند یا گم شوند. با توجه به مزایایی که بدان اشاره شد، استفاده از دستگاه های ردیاب شخصی می تواند امنیت و سلامت بیماران مبتلا به آلزایمر را فراهم کند، امنیت و آرامش خیال حداقل چیزی است که آنها را بدان نیاز دارند و اعضای خانواده موظفند چنین فضایی برای آنها مهیا سازند.

منبع : http://afra-tech.ir

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.