ارزانترین ردیاب خودرو دستگاه جی پی اس GPS خودرو قیمت دستگاه جی پی اس

با توجه به سایت افرا تک ، هرچه قدر تکنولوژی پیشرفت می کند سیستم ردیاب جی پی اس مزیت های زیادی بخصوص برای سازمان ها به همراه دارد.امروزه می توان از دستگاه جی پی اس در خودرو های سازمانی استفاده کرد تا ادارات و سازمان ها از موقعیت دقیق ماشین ها به راحتی آگاه شوند.در این مقاله با دیگر مزایای بهره ردیاب GPS آشنا می شویم:

فناوری ردیاب جی پی اس (GPS) خودرو، مزیت های زیادی در سیستم مدیریت ناوگان به همراه دارد؛ خودروهای اورژانس، شرکت اتوبوس رانی و تاکسی رانی، شرکت های مسافربری و توریستی و تمام سازمان هایی که از وسایل نقلیه و خودروهای تشریفات استفاده می کنند، می توانند از مزیت های ردیاب جی پی اس (GPS) خودرو بهره مند شوند.

در سال های اخیر با ایجاد سیستم مدیریت ناوگان، نگرش و سیاست مدیران سازمان ها در مورد مدیریت مصرف سوخت خودروهای سازمان، دچار تغییر و تحول شده است. سیستم های حمل و نقل چه در مقیاس کوچک و چه در مقیاس های بزرگ، برای خرید سوخت هزینه می کنند. هرچه قدر سوخت مصرفی خودروها گران تر شود، مدیران سازمان ها به دنبال راه های مقرون به صرفه تر برای مدیریت هزینه مصرف سوخت در سازمان هستند. استفاده از فناوری ردیاب جی پی اس(GPS) خودرو در سیستم مدیریت ناوگان، بهترین راه برای مدیریت مصرف سوخت است. استفاده از ردیاب جی پی اس (GPS)، به مدیریت هزینه ها و بهبود سرمایه قابل بازگشت کمک می کند.

فناوری ردیاب جی پی اس (GPS) خودرو، مزیت های زیادی در سیستم مدیریت ناوگان به همراه دارد؛ خودروهای اورژانس، شرکت اتوبوس رانی و تاکسی رانی، شرکت های مسافربری و توریستی و تمام سازمان هایی که از وسایل نقلیه و خودروهای تشریفات استفاده می کنند، می توانند از مزیت های ردیاب جی پی اس(GPS) خودرو بهره مند شوند.

با بررسی دقیق، می توان چهار مزیت کلی برای سیستم ردیابی خودروهای سازمانی در نظر گرفت:

کنترل بهتر رانندگان و خودروهای سازمان

سیستم ردیاب خودرو، مدیران سازمان ها را قادر می سازد تا کارمندان و خودروهای سازمان را کنترل کنند. با استفاده از ردیاب خودرو، مدیران و سرپرست ها می توانند محل خودرو را در هر لحظه روی نقشه مشاهده کنند و در مواقع مورد نیاز در زمان کوتاهی، نزدیک ترین خودرو را به محل هایی که نیاز است بفرستند. این موضوع به افزایش کارایی رانندگان و ارائه خدمات بهتر به مشتری کمک می کند. برای سازمان هایی که خدمات اورژانس و اضطراری ارائه می کنند، مانند بیمارستان ها و آتش نشانی، استفاده از سیستم ردیاب خودرو ضروری است.

سازمان دهی حمل و نقل

سیستم ردیاب خودرو، به سازمان دهی و هماهنگی بهتر بخش های مختلف شرکت مانند بخش حمل و نقل و بخش ارتباط با مشتری کمک می کند. با این سیستم همچنین می توان برنامه کاری کارمندان، ساعات کاری و تقسیم مسئولیت ها بین رانندگان را با کارایی بالا مدیریت کرد.

کاهش هزینه های سوخت

استفاده از تکنولوژی پیشرفته ردیاب خودرو، هزینه مصرف سوخت خودروهای سازمان را کاهش می دهد. این کاهش از طریق مشاهده مسیرهای حرکت خودروها روی نقشه، انتخاب مقرون به صرفه ترین مسیر، کاهش مسافتی که هر خودرو طی می کند و همچنین کنترل سرعت خودروها ایجاد می شود. استفاده از سیستم ردیاب خودرو، از به کارگیری وسایل نقلیه سازمان برای اهداف شخصی توسط رانندگان پیش گیری می کند.

کنترل رانندگان

تنها راه برای کنترل عملکرد رانندگان در خارج از سازمان، استفاده از سیستم ردیاب جی پی اس (GPS) است. با استفاده از سیستم ردیاب خودرو، می توان سرعت خودرو را در طول مسیر مشاهده کرد. اگر رانندگان از وجود سیستم ردیاب جی پی اس (GPS) آگاه باشند، با سرعت بهینه رانندگی می کنند تا سوخت زیاد مصرف نشود. از آنجایی که زمان های توقف و استراحت رانندگان روی گوشی، تبلت یا لپ تاپ مدیر سازمان مشاهده می شود، رانندگان با بازدهی بیشتری کار می کنند.

منبع : http://afra-tech.ir

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.