قیمت ردیاب شخصی بسیار کوچک ردیاب جدید ردیاب پیشرفته بهترین ردیاب ردیاب سنسور دار خرید ردیاب ارزان

به گزارش سایت پیام جی پی اس ، سنسور ردیاب تنفسی RESPA  می تواند در زمان ورزش کردن به شما کمک کند چون هنگام تمرینات ورزشی تنفس خوب و سالم اهمیت زیادی دارد حالا با در اختیار داشتن سنسور ردیاب تنفسی ، این امکان فراهم شده است که در صورت بد نفس کشیدن ، به شما هشدار داده می شود تا روش تنفس خود را تغییر دهید.اکنون به این مقاله توجه کنید تا از دیگر مزایای سنسور ردیاب تنفسی RESPA آگاه شوید.

به هنگام ورزش کردن تنها چیزی که بیش از دیگران حائز اهمیت است نحوه نفس کشیدن افراد است. به واقع اگر به درستی نفس نکشید حتی ممکن است به جای افزایش اثر مثبت روی بدن شما تاثیر منفی روی بدن تان داشته باشد. پس بهتر است با خرید سنسور ردیاب تنفسی RESPA از میزان نفس کشیدن خود هنگام تمرینات مطلع شوید.

نحوه محاسبه الگوریتم تنفسی
این الگوریتم براساس میزان کالری سوزانده شده بدن و نحوه گرم کردن سنجیده می شود پس بهتر است یک مربی کارآمد چون دستگاه RESPA داشته باشید که بتواند در طول تمرینات میزان نفس کشیدن شما را دنبال کند و به شما کمک کند که بتوانید به راحتی ورزش کردن را ادامه دهید.

تمرینات بهتر و کارآمدتر با سنسور RESPA و ردیاب
همانطور که در طی مقالاتی شما را با فواید استفاده از ردیاب آشنا کردیم به خوبی می دانید که هر شخصی که ورزش می کند با داشتن یک ردیاب جی پی اس به راحتی می تواند هم از میزان مسافت طی شده، میزان کالری سوزانده شده و میزان ضربان قلب خود مطلع شوید و در عین حال با به همراه داشتن سنسور RESPA به راحتی می تواند مدت زمان ورزش خود را افزایش دهد زیرا به راحتی این دستگاه به دلیل وجود میکروفن و اسپیکر که داخل آن وجود دارد می تواند نفس کشیدن شما را بشنود و در عین حال هنگامی که نیاز به کاهش سرعت و دویدن دارید به راحتی سرعت خود را بکاهید تا از این طریق بهتر نفس بکشید. به نوعی این مربی مجازی به شما نحوه نفس کشیدن حین تمرینات را آموزش می دهد تا به آرامی و عمیق نفس بکشید.

 

قیمت ردیاب شخصی بسیار کوچک ردیاب جدید ردیاب پیشرفته بهترین ردیاب ردیاب سنسور دار خرید ردیاب ارزان
سنسور ردیاب تنفسی RESPA برای انجام تمرینات بهتر.جهان ردیاب

تاثیر درست نفس کشیدن در تمرین بهتر
با درست نفس کشیدن و به آرامی نفس کشیدن هر کشیدن که ورزش می کند تناسب اندام بهتری خواهد داشت. به عنوان مثال در ورزش وزنه برداری داشتن نفس برای بلند کردن وزنه ها خیلی مهم است. یا حتی در انجام ورزش فوتبال اگر شما در طی ۹۰ دقیقه نفس کم بیاورید به طور حتم برای بازی های بعدی نمی توانید فوتبال بازی کنید.

مشخصات فنی سنسور ردیاب RESPA
• دارای باتری داخلی که می تواند با یک بار شارژ شدن تا ۳۶ ساعت تمرین ورزشی کار کند
• مجهز به میکروفن
• مجهز به شتاب سنج و فشار سنج و تمامی سنسورها
• شارژ دستگاه با شارژر بی سیم
• قابلیت اتصال با گوشی با بلوتوث و نصب اپلیکیشن RESPA روی گوشی اندرود و سیستم عامل ios

منبع :  https://payamgps.com

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.