ارزانترین ردیاب خودرو بهترین ردیاب خودرو دستگاه ردیاب خودرو راهنمای ردیاب خودرو ردیاب خودرو ردیاب مخفی خودرو

با توجه به گزارش سایت افرا تک ، استفاده از ردیاب خودرو می تواند مانع بسیاری از تصادفات باشد.سرعت زیاد عامل اصلی تصادفات جاده ای است که با نصب ردیاب خودرو ، می توانیم در صورت سرعت زیاد راننده ، نقص فنی خودرو و دیگر مشکلات به طور دقیق با خبر شویم تا اقدامات لازم انجام شود.حال روش استفاده از این دستگاه ردیاب خودرو چگونه است را در ذیل به طور کامل شرح داده می شود:

یکی از مهم‌ترین دلایل استفاده از ردیاب خودرو توسط صاحبان کسب و کار و شرکت‌های تجاری در کشورهای پیشرفته، حفظ امنیت دارایی‌های با ارزش آن‌ها است. با استفاده از ردیاب خودرو نه تنها از وسایل نقلیه محافظت می‌شود بلکه با نظارت بر رانندگان و تعامل با آنان امکان بهبود عادات رانندگی آنان و در نتیجه کاهش تصادفات میسر خواهد شد. کاهش تصادفات هم مانع از صدمه دیدن رانندگان شده و هم از تحمیل هزینه‌های اضافی ناشی از خسارات وارد شده جلوگیری می‌کند و در راندمان کلی شرکت تاثیر مثبت می‌گذارد. ردیاب خودرو برای مصارف امنیتی و ضد سرقت نیز، چه برای شرکت‌های تجاری، چه برای صاحبان خودروهای شخصی کاربرد دارد.

کشور ایران از نظر میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات جاده‌ای جزو ده کشور اول جهان است که همین موضوع نشان دهنده‌ی بالا بودن خطرهای جانی و مالی ناشی از تصادفات جاده‌ای در کشور ما است. اهمیت این موضوع هنگامی که شما مسول نظارت و کنترل چندین وسیله‌ی نقلیه در کسب و کار خود باشید بیش از پیش می‌شود. مسئله‌ی تصادفات جاده‌ای تنها به کشور ما محدود نمی‌شود و کشورهای پیشرفته‌ نظیر آمریکا نیز گریبانگیر این مشکل هستند. به طور میانگین سالانه ۶ میلیون تصادف در آمریکا رخ می‌دهد که منجر به مجروح شدن ۳ میلیون نفر می‌شود. با توجه به بررسی‌های انجام شده در این کشور، ۳۰% تصادفات به دلیل سرعت بالا و یک سوم آن‌ها به دلیل بی احتیاطی در رانندگی بوده است. یکی از راه حل‌های اساسی برای کاهش میزان تصادفات در کشور آمریکا، مجهز کردن وسایل نقلیه به دستگاه ردیاب بوده است.

رابطه‌ی تصادفات جاده‌ای و دستگاه‌های ردیاب خودرو

استفاده از ردیاب خودرو به روش‌های مختلفی می‌تواند از تصادفات جلوگیری کند. صاحبان وسایل نقلیه‌ی شخصی و صاحبان کسب و کار می‌توانند با سرمایه‌گذاری اندکی در این دستگاه، منافع زیادی در بلند مدت برای خود به ارمغان بیاورند. چند نمونه از ویژگی‌های دستگاه ردیاب خودروی افرا که در کاهش تصادفات تاثیرگذارند شامل هشدار در صورت بالاتر رفتن سرعت خودرو از سرعت مجاز، محاسبه و نمایش سرعت خودرو در هر زمان، بررسی ورود به یک محدوده‌ی خاص جغرافیایی و خروج از آن، امکان استعلام سرعت خودرو توسط پیامک، هشدار در صورت بروز نقص فنی و قابلیت نصب میکروفن برای بررسی وضعیت راننده می‌باشند.

طبق مطالعات انجام شده رانندگانی که بر روی رفتار آنان نظارت می‌شود و آنان نیز از زیر نظر بودن خود آگاهند رفتارهای کم خطرتر و با مسولیت بیش‌تری از خود نشان می‌دهند. این تغییر رفتار رانندگان به طور مستقیم منجر به کاهش تصادفات رانندگی و خطرات ناشی از آن می‌شود. بنابراین صاحبان کسب و کار به کمک دستگاه‌های ردیاب خودرو به سادگی می‌توانند رفتار رانندگان خود را زیر نظر داشته باشند و هم‌چنین برای تحلیل عادات هر یک از رانندگان پیشینه‌ی آنان را بررسی کنند.

علاوه بر صاحبان کسب و کار، صاحبان خودروهای شخصی نیز می‌توانند به کمک دستگاه ردیاب عادات رانندگی خود و یا افراد خانواده‌ی خود را بهبود دهند. این مسئله در مورد افرادی با پیشینه‌ی رانندگی خطرناک و افراد جوانی که در حال تعلیم رانندگی هستند اهمیت بیش‌تری پیدا می‌کند. به کمک ردیاب خودروی می‌توان همواره سرعت و مسیر این افراد را زیر نظر داشت تا از بروز حادثه و تحمیل خسارت‌های جبران ناپذیر جانی و مالی جلوگیری کرد.

منبع : http://afra-tech.ir/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.