خرید ردیاب کوچک خرید کوچکترین ردیاب شخصی قیمت دستگاه ردیاب قیمت ردیاب شخصی مخفی قیمت کوچکترین ردیاب

به گزارش سایت آلفا مارکت، ردیاب ها انواع مختلفی دارند که هرکدام دارای سایز و ابعاد متفاوتی هستند.ردیاب های بسیار کوچکی هستند که به عنوان کوچکترین ردیاب های دنیا نام دارند که به صورت مخفیانه قادر به ردیاب خواهند بود.این ردیاب های کوچک به راحتی می تواند در جیب مورد استفاده قرار گیرد.در این مقاله به صورت مختصر انواع کوچکترین ردیاب ذکر شده است.

کوچکترین ردیابهای دنیا به صورت یک حلقه است که غیر قابل برش بوده و برای ردیابی افراد مجرم و تحت تعقیب استفاده میشود که به دور پای افراد قفل میگردد که در صورت فرار کردن مجرم میتوانند فرد را از طریق ماهواره های جی پی اس ردیابی کنند که این ردیاب در ایالات متحدا آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است .

خرید ردیاب کوچک خرید کوچکترین ردیاب شخصی قیمت دستگاه ردیاب قیمت ردیاب شخصی مخفی قیمت کوچکترین ردیاب
ردیاب کوچک .جهان ردیاب

ردیاب تزریقی

مورد دوم کوچکترین ردیاب دنبا به صورت یک چیپ است که در داخل یک کپسول کوچک قرار گرفته که به زیر پوست بازو افراد تزریق میشود .طول این ردیاب ۵ سانتیمتر و قطر آن ۲ سانتیمتر است . که علاوه بر موقعیت شخص علایم حیاتی او را هم برسی میکند و در صورت بروز خطر موقعیت شخص را به یک مرکز اورژانس ارسال می کند . همچنین در موارد نظامی در جاهای مختلف بدن اشخاص جاسازی میشود که به صورت دایم موقعیت فرد را به یک مرکز کنترل گزارش میکند .

 

منبع : http://alfamarket.ir/Maghalat/maghale4.aspx

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.