با بزرگان سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای آشنا شوید - جهان ردیاب

بزرگان سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای

به گزارش مجله اینترنتی گیلار ، همه ما میدانیم که یک از مهمترین بخش های کسب و کار ما عرضه خدمات و کالاهاست. ردیابی GPS ناوگان های حمل و نقل از مواردی است که باعث می‌شود تا رانندگان ما در معرض امنیت قرار بگیرند و همچنین کالاهای ما به موقع و بدون هیچ توقف غیر مجاز به مقصد برسد…، و همچنین ردیابی ناوگان ها شامل بررسی اطلاعات راننده و مشخصات وسیله نقلیه شما می‌شود که می‌توان این اطلاعات را به کمک بستر اینترنت و یا پیامک های متنی مشاهده کرد. در این مقاله قصد داریم تا به صورتی مختصر ۵ تا از بزرگترین اراعه دهنده های سرویس های ردیابی آنلاین را معرفی کنیم.

با بزرگان سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای آشنا شوید :

VERIZON

سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای VERIZON - جهان ردیاب
سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای VERIZON – جهان ردیاب

Verizon Networkfleet یک نمونه کامل  از بزرگان سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای است که استویژگی های مکانیابی ناوگان های GPS است، این شرکت برای نظارت بر مسیرها، ایمنی کار، مصرف سوخت و تعمیر و نگهداری ابزارهایی را ارائه می دهد. گزارش هایش آسان برای خواندن و نرم افزار آن آسان می‌باشد که برای استفاده از تمامی محصولات ما بررسی شده است. سخت افزاری که از Networkfleet دریافت می کنید یک دستگاه پلاگین و پخش است که می تواند بدون حرفه‌ی خاصی نصب شود.

این شرکت نصب حرفه ای را ارائه می دهد، اما هزینه اضافی وجود دارد. قسمت سخت افزاری ردیاب برای رانندگان قابل مشاهده است با این وجود، این دستگاه می تواند به شما بگوید که آیا آن را دستکاری کرده اید یا خیر، و از آنجا که دارای یک شناسه راننده می‌باشد، به احتمال زیاد می توانید بگویید چه کسی مسئول است.

Fleetmatics

سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای FLEETMATICS - جهان ردیاب
سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای FLEETMATICS – جهان ردیاب

Fleetmatics یکی دیگر از بزرگان سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای است که یک راه سریع و ساده برای پیگیری و نظارت بر هر وسیله نقلیه در ناوگان شما و عملکرد آن را نشان می هد. این سیستم ردیابی ناوگان GPS نیز گزینه هایی برای ردیابی رفتار رانندگی هر کارمند را فراهم می کند. با این حال، در مقایسه با بهترین سیستم های ردیابی خودرو GPS، چند ویژگی و گزینه های ردیابی را سیستم هایی غیر از Fleetmatics ارائه نمی دهند، و به همین دلیل است که این برنامه رتبه بالاتری را به خود اختصاص داده است.

با استفاده از این سرویس ردیابی وسایل نقلیه GPS، شما می توانید به روز رسانی در زمان واقعی در مورد محل هر یک از وسایل نقلیه شرکت خود را دریافت کنید. شما می توانید تمام مسیرهایی را که رانندگان شما در آن قرار گرفته اند را مشاهده کنید و حتی هر یک از توقف های آنها را ببینید. اطلاعات وسیله نقلیه اضافی نیز می تواند ردیابی و نظارت شود، مانند مسافت پیموده شده و مصرف سوخت.

اما، این راهکار ردیابی ناوگان نظارت و گزارش کدهای خطای موتور را نمی دهد و نمی تواند به شما بگوید که آیا رانندگان شما کمربند ایمنی خود را میبندند یا نه. Fleetmatics همچنین می تواند از نزدیک رانندگان خود را نظارت کند. شما می توانید رفتار رانندگی خود را، از جمله سرعت خود و دیگر عادات رانندگی را مشاهده کنید. شما همچنین می توانید میزان زمان رانندگی یک وسیله نقلیه را کنترل کنید و حتی زمان توقف آن را کنترل کنید.

NexTraq

سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای NEXTRAQ - جهان ردیاب
سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای NEXTRAQ – جهان ردیاب

NexTraq ویژگی های مختلفی ارائه می دهد، برخی از ساده ترین این ویژگی ها خواندن گزارش در بررسی و ردیابی، با کمترین تعداد وسایل نقلیه است که موجب پشتیبانی از مشتری با کیفیت بالا می‌شود. این ویژگی ها و بیشتر آنها توانسته اند برنده جایزه برنز برای خدمات ناوگان GPS ناوبری رد مجلات معروف ایالت متحده آمریکا شوند. این سرویس مکانیابی وسیله نقلیه GPS می تواند مسیرهایی را که رانندگان شما عبور میکنند و مسیرهای متوقف شده را دنبال کنند، و شما می توانید مسیرها را مشاهده کنید و جزئیات را در یک مسیر ناقص در نرم افزار این سرویس مشاهده کنید. شما همچنین می توانید اطلاعات ایمنی، مانند سرعت، ترمز شدید و شتاب زیاد را ردیابی کنید.

Rhino

سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای RHINO - جهان ردیاب
سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای RHINO – جهان ردیاب

ردیابی ناوگان Rhino یا همان Track Mattersقدیم یکی دیگر از بزرگان سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای می باشد که یک سیستم ردیابی GPS است که می تواند به شما در بهبود کارایی و کاهش هزینه حمل و نقل خودروی شرکت شما کمک کند. این راه حل ردیابی ابزارهای زیادی برای مدیریت ناوگان شما فراهم می کند و چندین گزینه برای نظارت و ردیابی هر وسیله نقلیه و راننده را فراهم می کند. با این حال، این سرویس چند ویژگی را از دست داده است.

ردیابی ناوگان Rhino با استفاده از تکنولوژی GPS برای ردیابی مسیرها و توقف های هر وسیله نقلیه در ناوگان خود ساخته می شود. اگر شما به یک راننده برای ارسال به مکان جدید نیاز دارید، می توانید محل فعلی هر وسیله نقلیه خود را در ناوگان خود بکشید و خودروی نزدیک به مسیر جدید را پیدا کنید. علاوه بر این، شما می توانید جهت های نقشه خود را به رانندگان ارسال کنید تا سفر راحت و سریع تر داشته باشند.

ATTI

سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای ATII - جهان ردیاب
سرویس دهنده ردیابی ماهواره ای ATII – جهان ردیاب

فن آوری های پیشرفته مکانیابی (ATTI) خدمات ردیابی ناوگان GPS می‌باشد که برای کسب و کارهایی با هر اندازه کار می کند. این شرکت دارای توانایی رشد با شما است که کسب و کارتان را گسترش می دهد و امکانات وسیع و ابزار پیشرفته ای را برای کمک به مدیریت ناوگان و رانندگان شرکت شما فراهم می کند. این سیستم ردیابی ناوگان GPS بیشتر جنبه های هر خودرو در ناوگان خود را نظارت می کند، از جمله مسافت پیموده شده، مصرف سوخت و زمان بیکاری.

شما برای هر نظارت به روز رسانی مکان ۱۰ ثانیه ای دریافت خواهید می‌کنید، بنابراین شما می توانید محل هر وسیله نقلیه را ببینید و می توانید تاریخ دقیق مسیر آن را مشاهده کنید. با استفاده از این سرویس می توانید تمام توقف های ساخته شده توسط وسیله نقلیه را پیگیری کنید و مطمئن شوید که راننده در حال تکمیل مسیر تعیین شده است.

باید گفت که هر یک از این شرکت های سرویس دهنده ویژگی های محبوب خود را دارند، و انتخاب هر یک از شرکت ها بسته به نیاز شما انجام می‌گیرد. شما کدام یک از سیستم های ردیابی را انتخاب میکنید؟ نظرات خود را با ما در میان بزارید.

منبع : مجله ی خبری بازار اینترنتی گیلار

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.