آشنایی با بهترین نرم افزارهای نقشه خوانی و ردیابی

آشنایی با بهترین نرم افزارهای نقشه خوانی و ردیابی

به گزارش مجله خبری گیلار ، سال هاست که سیستم های ردیابی GPS در حال کمک کردن به مردم هستند. آنها امنیت خانواده ها را برقرار کرده اند و ناوگان ها ، دارایی ها و حیوانات را دنبال می کنند. اما هنوز بسیاری از مردم به صورت کامل از این ردیاب ها اطلاعات ندارند یا اینکه نمی دانند چه کارهایی می توانند با آنها انجام دهند، برای مثال یکی از ساده ترین راه های استفاده از ردیاب ها بررسی آنها از طریق نرم افزارهای گوشی همراه شماست، با این حال در این مطلب سعی داریم تا به صورت مختصر ۸ تا از بهترین نرم افزارهای نقشه خوانی و ردیابی آنلاین گوشی همراه را معرفی کنیم.

بهترین نرم افزارهای نقشه خوانی و ردیابی :

HERE We Go

اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی HERE We Go - جهان ردیاب
اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی HERE We Go – جهان ردیاب

در اینجا WEGO یکی از تنها چند رقبای جدی برای Google Maps در فضای برنامه های ردیابی است. این برنامه ردیاب دارای رابط کاربری ساده و ظریف با گزینه های نقشه برداری در سراسر جهان است. شما می توانید به راحتی نقشه های مورد نظرتان را برای استفاده آفلاین در منطقه خود دانلود کنید، که این عمل بسیار به درد مناطق کور و بدون دسترسی به اینترنت می‌خورد.

از دیگر امکانات این اپ نمایش اطلاعات مربوط به ترافیک (در صورت موجود بودن) و نقشه های حمل و نقل عمومی است، و شما می توانید با ذخیره کردن مکان ها جهت راهنمایی های بعدی، نرم افزار خود را شخصی سازی کنید. استفاده از تمامی ویژگی های این نرم افزار رایگان است.

MapFactor

اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی MapFactor - جهان ردیاب
اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی MapFactor – جهان ردیاب

mapfactor یکی از کمترین گزینه های محبوب برنامه مکا‌ن‌یابی و بهترین نرم افزارهای نقشه خوانی و ردیابی است. این برنامه شامل ناوبری اساسی و ویژگی های GPS است. از OpenStreetMap استفاده می کند. این بدان معنی است که شما می توانید نقشه های آفلاین رایگان دریافت کنید که به صورت ماهیانه به روز می شوند. گزینه های اضافی نقشه نیز وجود دارد، اما ممکن است هزینه اندکی به همراه داشته باشند. برخی از ویژگی های دیگر شامل مسیرهای صوتی، مسیریابی مرزی، حالت های ۲D و ۳D، تم های روز و شب و غیره است. این برنامه GPS نیز برای ده ها کشور در سراسر جهان پشتیبانی می‌شود.

MapQuest

 

اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی MapQuest - جهان ردیاب
اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی MapQuest – جهان ردیاب

MapQuest در طول سالها تغییرات بسیاری کرده است. با این حال، این همان خدمات به روز شده‌ی روزهای قدیمی این برنامه است که ما از روزهای خوب گذشته شناخته ایم. این دستورالعمل های استاندارد نقشه خوانی ترتیبی را به کار می گیرند.

همچنین ویژگی های دیگری چون به روز رسانی های ترافیکی زندگی (در صورت وجود)، مسیرهای مسیریابی مجدد براساس ترافیک و خدماتی برای یافتن گاز ارزان تر (در صورت وجود) دارد. شما حتی می توانید آن را برای تماس با یک کامیون حمل و نقل (اگر شما به مشکل برخورده باشید) استفاده کنید. این نرم افزار محبوب فقط برای نقشه خوانی نیست. بلکه، این یک راه عالی برای زدن یک تیر به دو نشان است.

 

Google Maps

اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Google Maps - جهان ردیاب
اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Google Maps – جهان ردیاب

همانطور که میدانیم نقشه های گوگل برنامه ناوبری و فضای برنامه GPS قرار دارد. این یک تن از ویژگی های متریک است. شما به طور استاندارد برای دریافت مسیر جهت نوبت به نوبت دریافت خواهید کرد. همچنین اطلاعات مربوط به برنامه های حمل و نقل عمومی (در صورت موجود بودن) وجود دارد و اطلاعات مربوط به تقریبا هر کسب و کار شناخته شده توسط افراد بر مبنای مکان مشخص است.

این یکی از نرم افزارهایی است که ما توصیه می کنیم، اما ممکن است اولین بار برای استفاده کمی دشوار باشد، زیرا برای جایگزینی تمام ویژگی های آن باید کمی جستوجو کنید. این برنامه رایگان است و حتی می توانید نقشه های آفلاین را برای استفاده موقتی بارگیری کنید. شما همچنین می توانید نمای خیابان Google را دانلود کنید تا نزدیک تر به مقصد، کسب و کار و حتی خانه ها نگاه کنید.

 

Maps.Me

اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Maps.Me - جهان ردیاب
اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Maps.Me – جهان ردیاب

Maps.me یکی دیگر از برنامه ناوبری رایگان و بهترین نرم افزارهای نقشه خوانی و ردیابی و برنامه GPS است. این نقشه های آفلاین دارای نقشه های مستطیلی است، که همانند گوگل مپ جهت یابی نوبتی دارد، و نقشه های به روز شده از طریق OpenStreetMap. همچنین مکان های نشانه گذاری، جستجو آفلاین، اطلاعات ترافیکی (در صورت موجود بودن) و پشتیبانی در سراسر جهان وجود دارد. برای یک رقیب خوب نقشه های گوگل از این برنامه یاد می شود. این برنامه برای اکثر مردم در بیشتر اوقات کار می‌کند. این برنامه کاملا رایگان و بدون خرید در برنامه است.

Polaris GPS

اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Polaris GPS - جهان ردیاب
اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Polaris GPS – جهان ردیاب

Polaris Navigation همیشه تلاش می کند که یک برنامه ناوبری عالی باشد و در بیشتر موارد آن را به موفقیت رسانده. بزرگترین ویژگی آن این است که دسترسی به نقشه های گوگل، OpenStreetMap، MapQuest و Maps Cycle Route Maps را دارد. بنابراین هر منبعی که می‌خواهید، همان چیزی است که دریافت می‌کنید.

همچنین دارای چندین فرمت مختصات، ضبط پیگیری، یک سیستم مدیریت منحصر به فرد ایستگاه بین راه و موارد استاندارد شما مانند مسیرهای به نوبه خود است. همچنین ویژگی های متعددی برای فعالیت هایی مانند پیاده روی، کمپینگ، ماهیگیری، شکار و سایر فعالیت های فضای باز وجود دارد. به نظر می رسد قدیمی باشد، اما به خوبی کار می‌کند.

Sygic

اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Sygic - جهان ردیاب
اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Sygic – جهان ردیاب

Sygic یک برنامه ناوبری و بهترین نرم افزارهای نقشه خوانی و ردیابی مشهور است که تاکنون دارای بیش از ۵۰ میلیون بار دانلود شده است. مانند دیگران در این لیست، نقشه های دانلود شده را برای استفاده آفلاین فراهم می کند، اما این یکی از نقشه های TomTom استفاده می کند. این ویژگی های معمولی مانند نقشه خوانی نوبتی، جهت هدایت صدا (که شامل نام خیابان صدا صحبت می شود تا شما می توانید تمرکز بر رانندگی داشته باشید)، مسیرهای متناوب، و حتی نمایش محدودیت سرعت است. با خرید یکی از مجوزهای طول عمر برنامه می‌توانید ویژگیهای اضافی را باز کنید. آنها نسبتا گران هستند، اما شما فقط باید آنها را یک بار خریداری کنید.

 

Scout GPS

اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Scout GPS - جهان ردیاب
اپلیکیشن ردیابی و نقشه خوانی Scout GPS – جهان ردیاب

GPS Scout در واقع یک برنامه ردیاب GPS قدیمی و یکی از بهترین نرم افزارهای نقشه خوانی و ردیابی با یک پوشش و رنگ جدید است. این برنامه  TeleNav نامیده می شود و تغییر نام، نماد و ظاهر آن به نظر می رسد. این نرم افزار هنوز یک برنامه ناوبری قابل اعتماد و پایدار با تمام ویژگی های اساسی، از جمله نقشه خوانی نوبتی است. با این حال، GPS Scout بیشتر در مورد افراد تمرکز می کند و این ویژگی غیر مکان یابی است که به آن طعم منحصر به فرد می دهد.

این برنامه می تواند کارهایی مانند افراد متنی را به طور خودکار با ETA خود انجام دهد و به شما هشدار دهد که دیگران به شما نیاز دارند. عنصر رسانه ای مبتنی بر مکان، به جدا سازی آن از بسته کمک می کند. به ویژه اگر شما خانواده ای دارید که در اطراف آن رانندگی کنید. با این حال، کسانی که به دنبال ویژگی های ناوبری هاردکور هستند ممکن است نیاز به نگاه دیگران داشته باشند.

منبع :

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.