محل نصب ردیاب خودرو محل نصب ردیاب خودرو قیمت ردیاب خودرو دستگاه ردیاب خودرو قیمت انواع ردیاب خودرو

به گزارش سایت دیدبانان ، معمولا استفاده از ردیاب به صورت مخفی استفاده می شود اما بعضی از شرکت ها و ادارات تمایل به نصب ردیاب در بیرون از خودرو دارند.اما حتما این سوال در ذهن شما مطرح می شود که آیا نصب ردیاب در بیرون از خودرو امکان پذیر می باشد؟آیا نصب ردیاب خودرو در بیرون آن آسان است؟ما در این مقاله به تمام سوالات شما پاسخ می دهیم.

اگر کسی بخواهد با استفاده از دستگاه ردیاب جی پی اس کسی را ردیابی کند، به احتمال زیاد می خواهد که این کار به صورت پنهانی و مخفی انجام بگیرد. می خواهد به منظور ردیابی یک راننده شرکت یا سازمان، یک نوجوان تازه گواهینامه گرفته یا یک فرد سالمند و سالخورده باشد که عادت های بدی برای رانندگی دارند! احتمالا نمی خواهید این دسته از افراد بدانند که شما در حال ردیابی انها با استفاده از یک ردیاب جی پی اس هستید. به همین دلیل است که نصب یک ردیاب خودرو به مسئله مهمی تبدیل می شود. تنها چیزی که معمولا برای صاحبان مهم است این است که ردیاب جی پی اس در جایی نصب شود که فرد ردیابی شونده هیچ اطلاعای از وجود چنین دستگاهی نداشته باشد ولی مسئله مهم تر این است که آیا در مکان انتخابی پوشش سیگنال ماهواره جی پی اس خوب خواهد بود؟ در به این پرسش که آیا اگر ردیاب بیرون از خودرو نصب شود به خوبی کار می کند یا خیر، پاسخ خواهیم داد.

 

آیا می توان از ردیاب بیرون از خودرو استفاده کرد؟

حقیقت این است که در صورتی که ردیاب خودرو خریداری کتید، می بایست این دستگاه توسط یک فرد برق کار یا حتی توسط خود شما از طریق سیم کشی به باتری خودرو برای تغذیه برق متصل شود. این یک ویژگی به حساب می آید چرا که با اتصال دستگاه به باتری خودرو اولا برق دستگاه ردیاب برای همیشه تامین خواهد بود و نیازی به شارژ دوباره نیست و از طرفی می توانید به خوبی دستگاه ردیاب را در مکان های دلخواه جاسازی کنید. البته در پیش روی صاحبان خودرو گزینه دیگری هم وجود دارد و آن استفاده از یک ردیاب چند منظوره است که نیاز به شارژ دوباره دارد ولی می توانید بصورت قابل حمل آن را در هر زمان، در هر مکان مورد استفاده قرار بدهید.

در تصویر زیر بخش هایی از اتاق یک خودرو را که می توانید از ردیاب جی پی اس خودرو در آن بخش ها استفاده کنید، مشخص کرده ایم. ردیاب بیرون از خودرو قابل نصب می باشد ولی در مکان هایی که دید مستقیم به آسمان برای آنتن ردیاب وجود داشته باشد یا کمترین مانع وجود داشته باشد.

محل نصب ردیاب خودرو محل نصب ردیاب خودرو قیمت ردیاب خودرو دستگاه ردیاب خودرو قیمت انواع ردیاب خودرو
استفاده از ردیاب بیرون از خودرو.جهان ردیاب

نصب ردیاب خودرو برای کامیون ها

کامیون ها جای بیشتری برای قرار دادن دستگاه ردیاب دارند. برای مثال روی کانتینر، روی سقف اتاق، جلوی محافظ جلوی خودرو که در تصویر جزئیات بیشتر در این باره مشخص شده است.

به طور کلی نصب ردیاب بیرون از خودرو بهترین پوشش سیگنال دهی را دارد چرا که معمولا در این شرایط دید مستقیم به آسمان فراه می شود اما با این حال برای مثال زیر چرخ های خودرو یکی از بدترین جا ها برای نصب ردیاب است.

همچنین شما می‌توانید ردیاب مورد نظر خود را با قیمت مناسب از بازار اینترنتی گیلار خریداری کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.