اینفوگرافی : دلیل استفاده از ردیاب GPS در صنعت حمل و نقل - جهان ردیاب

دلیل استفاده از ردیاب GPS در صنعت حمل و نقل :

به گزارش مجله اینترنتی گیلار ، ردیابی ناوگان GPS با موفقیت توسط بسیاری از شرکت های مرتبط با صنعت حمل و نقل و همچنین توسط افراد برای ردیابی و مدیریت خودرو استفاده می شود. مزایای زیادی برای ردیابی GPS در صنعت حمل و نقل وجود دارد، نه فقط برای ارگان های بزرگ، بلکه برای کسب و کارهای کوچک هم کاربرد دارد. امیدواریم در این مقاله با اشاره‌ای مختصر از این ۶ گزینه و تصویر اینفوگرافی زیر نظر شما را جلب کنیم.

اینفوگرافی : دلیل استفاده از ردیاب GPS در صنعت حمل و نقل :

 

اینفوگرافی : دلیل استفاده از ردیاب GPS در صنعت حمل و نقل - جهان ردیاب
اینفوگرافی : دلیل استفاده از ردیاب GPS در صنعت حمل و نقل – جهان ردیاب
نظارت و ردیابی همزمان

ردیابی و نظارت بر زمان واقعی یکی از بهترین مزایای یک دستگاه GPS است. به عنوان یک مدیر ناوگان ایمنی تمام وسایل نقلیه و رانندگان در بالای فهرست اولویت شما قرار دارند. نظارت بر زمان واقعی راه حل تمام جنبه های ردیابی است.

محدوده‌ی جغرافیایی

با استفاده از فناوری Geofence با خیالی آسوده ردیابی خود را انجام دهید. برای مثال شما دارای شرکتی با حمل و نقل ماشینی هستید و می‌خواهید برای راننده های خود موقعیت جغرافیایی را برای رانندگی تعریف کنید. به کمک این فناوری به راحتی راننده هایتان را کنترل کنید.

نظارت بر سوخت

یک دستگاه ردیابی GPS به وسیله فراهم کردن امکاناتی نظیر نظارت بر سوخت و مسافت پیموده شده به یک اپراتور ناوگان در مدیریت ناوگان کاملا کمک می کند. شما می توانید مقدار استفاده از سوخت برای وسیله نقلیه خود را ببینید و می توانید مصرف سوخت توسط وسیله نقلیه خود را کنترل کنید.

تشخیص سرعت و هشدار

کنترل سرعت یکی از عوامل مهم برای هر شرکت حمل و نقل است. سرعت بالا نه فقط برای راننده، بلکه می‌تواند برای مشتری و همچنین خودرو بسیار خطرناک باشد. برای رانندگان بسیار مهم است که با سرعت خاصی رانندگی کنند. دستگاه ردیابی GPS به تشخیص سرعت کمک می کند و در صورت لزوم می توان اقدامات واجب را با کمک هشدار انجام داد.

تشخیص محل پارک

بسیاری از دستگاه های GPS ویژگی های محاصره جغرافیایی را ارائه می دهند. این ویژگی ها به مدیر ناوگان در نقشه برداری کمک می کند. مدیر می تواند یک محل برای رانندگی مشخص کند و اگر وسیله نقلیه خارج از این منطقه پارک شود، یک پیام هشدار دهنده بر روی شماره ثبت شده ارائه می شود.

قفل موتور

از کار انداختن موتور خودرو به وسیله‌ی یک پیامک. تصور کنید که خودرو شما به دست شخص دیگری در حال استفاده باشد و یا شما تصمیم بر توقف خودرو بگیرید، در این صورت به راحتی می‌توانید روشن یا خاموش بودن خودرو را کنترل کنید.

منبع : مجله ی خبری بازار اینترنتی گیلار

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.