قیمت کوچکترین ردیاب قیمت ردیاب شخصی مخفی قیمت انواع ردیاب شخصی دستگاه ردیاب خرید بهترین ردیاب

به گزارش افرا تک ، کارمندان و افرادی که بیشتر در خارج از محل کار خود حضور دارند می توان ردیابی کرد.این امر باعث می شود که شما  افزایش چشم گیری تا در پیشرفت کار و راندمان کاری کارکنان داشته باشید.با یک ردیاب بسیار کوچک می توانید اطلاعات بیشتری از میزان کارکرد پرسنل به دست آورید.در اینجا با انواه ردیاب های شخصی آشنا می شوید.

شغل برخی از کارمندان ایجاب می کند که خارج از دفتر کار باشند. کارمندانی مانند بازاریاب‌ها و راننده‌ها عموما در خارج از دفتر کار هستند و عملکرد صحیح آن‌ها تاثیر بسزایی در راندمان شغلی و سود کارفرمایان خواهد داشت. این کارمندان ممکن است احساس آزادی بیشتری داشته باشند به همین دلیل، کارفرمایان بیشتر نگران وضعیت آن‌ها هستند.

دقت، راحتی کارکرد و عملکرد صحیح در هر لحظه از ویژگی‌های ردیاب‌های شخصی جی پی اس (GPS) هستند که کارفرمایان را به استفاده از آن‌ها جذب می کنند و کارفرمایان با اتکا به آن‌ها می توانند از وضعیت لحظه‌ای کارمندانشان آگاه شوند. کارفرمایان برای افزایش راندمان کاری، اطلاع از عملکرد کارمندان، تشویق و توبیخ کردن به جا و تعیین حقوق عادلانه می توانند از ردیاب‌های شخصی استفاده کنند.

ردیابی کردن کارمندان و اطلاع از محل دقیق آن‌ها از طریق ردیاب‌های شخصی جی پی اس مزایای زیر را برای کارفرمایان و کسب و کار آن‌ها دارد:

توجه کارمندان به این نکته که همواره تحت نظارت هستند و در نتیجه عملکرد مناسب آن ها.
نظارت بر اضافه کاری کارمندان و تعیین حقوق مناسب برای آن ها.
کنترل اینکه آیا کارمندان اصول ایمنی و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت می کنند یا خیر.
اطلاع از اینکه زمان بندی انجام کارها طبق سیاست‌های شرکت انجام می شود.

توجه داشته باشید که بهتر است بدون اطلاع کارمند او را ردیابی نکنید. می توانید هنگام استخدام به کارمند اطلاع دهید که ردیابی کردن کارمندان از ملزومات کسب و کار شماست و این ردیابی برای پیشرفت کسب و کار صورت می گیرد و سود آن نه تنها به کارفرما، بلکه به همه کارمندان شرکت می رسد. هنگامی که کارمندان بدانند توسط ردیاب شخصی تحت کنترل هستند، کار خود را در چارچوب مقررات انجام می دهند و بازدهی کار آن‌ها افزایش می یابد. همچنین کارمندان با انگیزه بیشتری به انجام کارها می پردازند زیرا می دانند سیستم ردیاب شخصی به کارفرما این امکان را می دهد که تشویق‌ها و حقوق کارمندان را عادلانه تعیین نماید.

منبع : http://afra-tech.ir

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.