دستگاه ردیاب خودرو قیمت ردیاب خودرو قیمت دستگاه ردیاب ردیاب مخفی خودرو ردیاب بسیار کوچک

به گزارش سایت ایران رهیاب ، ردیاب خودرو کار برای شرکت های حمل بار بسیار آسان کرده است.امروزه در این عصر فناوری شرکت حمل و نقل از سیستم ردیابی خودرو استفاده می کند و به صورت دائم و آنلاین از موقعیت های مکانی و زمانی ماشین آلات خود مطلع می شود که این امر به افزایش روند پروژه کمک می کند.جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با دستگاه ردیاب خودرو حمل بار این مقاله را مطالعه کنید.

ردیاب‌ خودرو حمل بار و آرامش خیال بازرگانان با فناوری ردیاب‌

سرقت محموله‌های تجاری چیز جدیدی نیست و قرن‌های متمادی است که به شیوه‌های مختلف در حال انجام است. طبیعی است که وقتی چیز ارزشمندی از نقطه‌ای به نقطه‌ی دیگر در حال حرکت باشد توجه راهزن‌ها هم جلب می‌شود. بسیاری معتقدند با رشد روشهای حمل و نقل روشهای سرقت نیز رشد یافته است. هم‌اکنون کامیون‌ها جای کالسکه‌های قدیمی را گرفته‌اند اما باید توجه داشت که راهزن‌ها هم با سندیکاهای بزرگ سرقت جایگزین شده‌اند. در حقیقت سرقت در یک چشم بر هم زدن اتفاق می‌افتد و دردناک‌ترین قسمتش آن است که سرمایه‌ی زیادی در این چشم بر هم زدن‌ها از دست می‌رود. بازرگانان همواره علاقمند بوده‌اند که در هر لحظه موقعیت محموله‌هایشان را بدانند. تا چندین سال پیش چنین امکانی وجود نداشت اما هم‌اکنون با توسعه فناوریهای پیشرفته این امکان فراهم شده است.

فناوری پیشنهادی ما،ردیاب خودرو، ترکیبی از ارتباطات موبایل، فناوری موقعیت یابی دقیق و باتریهای با طول عمر بالا (تا شش ماه فعالیت با یک بار شارژ) است که برای ردیابی محموله‌های تجاری با دقت ۱ متر طراحی شده است. با استفاده از ردیاب آهنربایی می‌توانید در هر لحظه از شبانه‌روز موقعیت محموله‌های تجاری خود را بر روی موبایل یا رایانه داشته باشید. این سیستم پیشرفته ردیاب از دو مزیت عمده برخورداراست :

ردیاب خودرو،در صورت بروز سرقت، موقعیت و زمان بروز آن را در نرم‌افزار مشخص می‌کند و می‌توان این اطلاعات را در اختیار پلیس قرار داد.
در صورت سرقت خودرو، موقعیت خودرو در هر لحظه توسط ردیاب جی پی اس، مشخص است و نگرانی از دست رفتن سرمایه‌ها کاهش می‌یابد.
در مجموع فناوری ردیاب کانتینر برای ایجاد آرامش خاطر در ذهن بازرگانان ایجاد شده است و پیش‌بینی می‌شود با همه گیر شدن آنها آمار سرقت محموله‌های بازرگانی به طور چشمگیری کاهش پیدا کند.

منبع : https://www.iranrahyab.com/blog/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8%E2%80%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%D9%85%D8%B4-%D8%AE%DB%8C%D8%A7%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%B1/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.