قیمت ردیاب خودرو قیمت دستگاه ردیاب ردیاب مخفی قیمت خرید ردیاب کوچک ردیاب مخفی خودرو

به گزارش سایت ایران رهیاب ، در گذشته استفاده از دزدگیر بسیار رایج بوده اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی ردیاب جی پی اس مورد توجه قرار گرفته است.دزدگیر ها با صدای آژیری که دارند هشدار می دهند اما ردیاب ها این قابلیت را دارند که به صورت مخفیانه عمل کنند.ممکن است این سوالبرای کاربران مطرح شود که آیا ردیاب جی پی اس بهتر است یا دزدگیر؟ این مقاله به شما کمک می کند تا تفاوت این دو را درک کنید.

غزل خداحافظی با دزدگیرهای ماشین

بارها پیش می آید که از ما پرسیده می شود دزدگیرهای ماشین بهتر است یا یا ردیاب خودرو GPS ؟

اغلب در پاسخ همکاران ما با بررسی نیازهای مشتری سعی می کنند تا حد ممکن راهنمایی هایی برای مشتریان داشته باشند ، اما در خصوص این مطلب باید گفت همانند گوشی های همراه که از سالها پیش کاربرد آن از برقراری ارتباط از راه دور و سیار به کاربردهای گسترده تری تبدیل شده که کاملا قابلیت اولیه ی آن را به حاشیه رانده است. امروز دیگر کاربردهای مفید گوشی بیشتر از قبل است و باید تبدیل شدن آن به بخشی از نیازهای ضروری انسان را پذیرفت.

امروزه دیگر دزدگیرهای ماشین به تنهایی نیاز های مشتریان را برطرف نمی کنند و ردیاب های ایران رهیاب با امکاناتی بسیار گسترده می توانند ادعا کنند که ماشین را کاملا در اختیار کاربر قرار می دهند .ردیاب خودرو با امکانی نظیر ردیابی لحظه به لحظه ی ماشین تایین محدوده ی سرعت و محدوده ی جغرافیایی برای خودرو و قابلیت شنود داخل کابین و غیرقابل تشخیص بودن و ….

همچنین نداشتن درگیری هایی همچون دزدگیر،که بخاطر اتصالی کردن شروع به آژیر کشیدن کرده و باعث مزاحمت همسایگان می گردد نیز برطرف می شود. از دیگر مزایای ردیاب های خودرو می باشد.

این روز ها دیگر هر ماشینی می تواند به این امکانات مجهز باشد و در آینده ای نچندان دور با بالاتر رفتن سرعت صنعت و افزایش مشغله ها و کمبود وقت مجهز بودن به این سیستم یک انتخاب نخواهد بود بلکه یک نیاز ضروری خواهد شد ، بخصوص که با افزایش رقابت بازاریابی و ارایه ی محصولات در اولویت قرار می گیرد و ضروری است که هر شرکت یا سازمان، وسایل نقلیه ی کارمندان خود را تحت نظر بگیرد تا بتواند به راحتی هزینه های جاری آنها را برآورد کرده و برنامه ای دقیق تر برای این موضوع تدوین کند.

منبع: https://www.iranrahyab.com/blog/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DA%AF%DB%8C%D8%B1/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.