ردیاب مغناطیسی ردیاب ماهواره ای ردیاب ماهواره ای خودرو بهترین gps برای خودرو ارزانترین ردیاب خودرو ردیاب ماهواره ای ماشین فروش ردیاب ماهواره ای خودرو

به گزارش سایت ردیابان ، با نصب یک ردیاب بسیار کوچک به نام ردیاب ماهواره ای خودرو با قابلیت نصب سیمکارت ، دیگر نگران ماشین خود نباشید.چون این ردیاب ماهواره ای از تمام لحظات و موقعیت های مکانی خودرو و دیگر جزئیات شما را آگاه می سازد.اگر مایل هستید روش کار این ردیاب خودرو و آموزش نصب آن را بدانید تنها کافی است مقاله ردیاب ماهواره ای که در ذیل آمدهاست را مطالعه فرمایید.

ردیاب ماهواره ای خودرو چیست ؟

سیستم ردیاب ماهواره ای خودرو و جی پی اس خودرو یکی از انواع ردیاب هایی است که به وسیله ماهواره هایی که به منظور موقعیت یابی خودرو به فضا فرستاده شده اند. این سیستم که در تمام دنیا وجود دارد از ۲۴ ماهواره تشکیل شده است. در ابتدا این ماهواره ها فقط مختص وزارت دفاع آمریکا بود و اولین بار نیز توسط این کشور به کار گرفته شد. چیزی که در باره این ردیاب ها باید بدانید این است که در تمام شرایط آب و هوایی و هر کجای این کره خاکی که باشید در دسترس استو استفاده از آن نیز برای تمام عموم رایگان است، کافی است یک ردیاب خودرو و یک گوشی هوشمند دارای جی پی اس داشته باشید و دیگر خودروی شما هر کجا که باشد می توانید آن را ردیابی کنید.
در قدیم مردم از ستاره ها برای موقعیت یابی استفاده می کرده اند و بعد از آن قطب نما جهت جهت یابی و موقعیت یابی استفاده می شد اما اکنون ۹۰% مردم از ردیاب ها و جی پی اس ها برای مکان یابی خودرو استفاده می کنند.این ماهواره ها به وسیله ایستگاه هایی که به فضا فرستاده شده اند با زمین در ارتباط هستند و کار کردن با آنها بسیار آسان است. سامانه ردیاب و یا همان جی پی اس با فرستادن سیگنال هایی دقیق از فضا باعث می شوند که گیرنده شما بتواند این اطلاعات را پردازش کرده و روی نقشه نشان دهد.
دستگاه جی پی اس خودرو نیز یکی از این گیرنده هاست که با کار گذاشتن آن درون خودروی خود می توانید موقعیت خودروی خود را لحظه به لحظه بر روی گوشی مشاهده کنید. به وسیله ردیاب های ماهواره ای خودرو شما می توانید اطلاعات موقعیت خود را به صورت پیامک بر روی گوشی خود نیز داشته باشید.همچنین این سیستم در مکان هایی که دکل مخابراتی نیز وجود نداشته باشد به خوبی کار میکند زیرا از قبل این مکانها را در خود ذخیره کرده و در مواقع لزوم از آن استفاده می کند.

ردیاب مغناطیسی ردیاب ماهواره ای ردیاب ماهواره ای خودرو بهترین gps برای خودرو ارزانترین ردیاب خودرو ردیاب ماهواره ای ماشین فروش ردیاب ماهواره ای خودرو
ردیاب ماهواره ای خودرو .جهان ردیاب

نگاه دقیق تر به ردیاب ماهواره خودرو و استفاده از آن

یک وسیله کوچک اندازه یک گوشی موبایل کوچک که آن را درون خودرو جایگذاری کرده و سیم کارت را داخل آن قرار داده و سیم کشی های آسانی روی آن انجام می شود و دیگر همه چیز را به ردیاب ماهواره ای خودرو بسپارید
شما به وسیله اپلیکیشن مخصوص ردیاب ماهواره ای خودرو موقعیت لحظه به لحظه وسیله نقلیه خود را بر روی نقشه دارید.
از ردیاب ماهواره خودرو به عنوان دزدگیر نیز میتوان استفاده کرد به این گونه که اگر سارق خودروی شما را به سرقت ببرد شما با فرستادن یک پیامک می توانید خودرو را خاموش کرده و یا برق خودرو را قطع نمائید. ردیاب ماهواره ای خودرو را می توان ایمن ترین سیستم امنیتی و دزدگیر خودرو در جهان دانست.

آموزش نصب ردیاب خودرو ماهواره ای

سیم قرمز در ردیاب نقش برق مستقیم و مشکی نقش سیم بدنه را اجرا می کند. ولتاژ ردیاب خودرو از ۹ الی ۶ ولت متفاوت می باشد. سیم سبز را نیز باید به سویچ متصل کنید و سیم بنفش نیز در صورتی که نیاز دارید به سیم بنزین که در پشت آمپر قرار دارد متصل می شود. سیم آبی و مشکی کوتاه را باید به قرمز و مشکی دکمه اعلان یا خطر یعنی فلان به خارجی متصل کنید. نحوه فعال شدن ردیاب خودرو های شرکت ردیابان نیز به همراه کاتالوگ کامل آن همراه با دستگاه عرضه می شود و برای راهنمای های بیشتر می توانید با همکاران ما تماس حاصل کنید.

چه نوع سیم کارتهایی را میتوانیم برای ردیاب ماهواره ای خودرو استفاده کنیم ؟

شما از تمام سیم کارتهای فعال در کشور هم اعتباری و هم دائمی می توانید استفاده کنید، اما بهترین سیم کارت با توجه به تجربه ما سیم کارتهای شرکت همراه اول مخابرات می باشد.

برای خرید دستگاه ردیاب خودرو با امکانات فراوان همراه با توضیحات و کاتالوگ راهنای نصب می توانید به فروشگاه شرکت ردیابان مراجعه کنید.

منبع: https://radyaban.com/blog/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%85%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%88-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%DA%A9%D8%A7%D8%B1/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.