بهترین ردیاب موتور قیمت ردیاب موتور ردیاب پیک موتوری قیمت جی پی اس موتورسیکلت انواع ردیاب موتورسیکلت

با توجه به گزارش سایت ردیابان ، همان طور که با نصب یک ردیاب کوچک در خودرو از سرقت آن جلوگیری می شود ، همین امر در مورد موتور هم صدق می کند و شما برای اینکه از سرعت ، موقعیت مکانی و زمانی  پیک موتوری مطمئن شوید و جهت پیشگیری از سرقت موتور می توانید یک ردیاب کوچک در موتور نصب کنید.چگونگی استفاده از ردیاب پیک موتوری و ویژگی های آن را در این مقاله مطالعه کنید.

ردیاب پیک موتوری چگونه از سرقت جلوگیری میکند ؟سرقت وسایل نقلیه همیشه در سراسر جهان وجود داشته است اما سرقت موتور سیکلت یکی از راحت ترین و سریع ترین سرقت ها در بین وسایل نقلیه می باشد.
موتور سیکلت از آن دسته وسایل نقلیه ای است که سرقت آن بسیار راحت و سریع صورت می گیرد، امروزه از موتور سیکلت ها به دلیل راحتی در تردد و سریع بودن آنها در پیک ها استفاده می شود، حال اگر شما صاحب چند پیک موتوری برای شرکت و محل کار خود باشد خطر سرقت پیک موتوری های شما نیز بیشتر خواهد شد.ضمن اینکه پیگیری موتور سیکلت سرقت شده توسط پلیس کار چندان موثری نیست چون معمولا سارقین قطعات آن را جدا کرده و به صورت جدا به فروش می رسانند،به همین علت دستیابی به سارق موتور سیلکت از طریق پلیس کار دشواری است. برای ردیابی و پیدا کردن سارقین موتور سیکلت و پیک های موتوری خود بهترین راه نصب ردیاب بر روی پیک موتوری های خود می باشد، استفاده از جی پی اس بر روی پیک موتوری ها مزایای زیادی را برای شما خواهد داشت که در ادامه به طور کامل آنها را توضیح خواهیم داد.

بهترین ردیاب موتور قیمت ردیاب موتور ردیاب پیک موتوری قیمت جی پی اس موتورسیکلت انواع ردیاب موتورسیکلت
مزایای استفاده از ردیاب پیک موتوری .جهان ردیاب

استفاده از ردیاب پیک موتوری چه مزایایی خواهد داشت ؟

مدیران یک اداره و یا یک رستوران از اهمیت سروقت و سریع رسیدن کالا ها به دست مردم کاملا آگاه هستند و میدانند که این موضع چقدر در کسب مشتری اهمیت دارد.
در خیلی از شهر های شلوغ دانستن تمامی راه ها برای زودتر رسیدن به مقصد توسط پیک موتوری ها کار آسانی نیست بنابراین نقشه ای که ردیاب پیک موتوری در اختیاز کارکنان شما قرار می دهد انها را در پیدا کردن بهترین و نزدیک ترین راه برای رسیدن به مقصد کمک می کند، به وسیله این نقشه پیک موتوری شما سریع تر از هر موقع دیگری می تواند کالالها را به دست مشتریان شما برسانند.

کاهش خطر سرقت پیک موتوری های شما
با نصب دستگاه ردیاب موتور سیکلت بر روی پیک موتوری های خود که البته به علت کوچکی به راحتی داخل موتور شما قرار میگیرد می توانید به صورت آنلاین و لحظه ای آنها را ردیابی کنید و حتی اگر نمی توانید به صورت آنلاین به ردیاب ها متصل شوید کافیت پیامکی به این ردیاب ها بفرستید تا از موقعیت دقیق جغرافیایی پیک موتوری خود مطلع شوید و یا در صورت گم شدن و سرقت آنها به وسیله همین پیامک آنها را خاموش کنید !

ارائه لیستی کامل از حرکات و توقف های پیک موتوری

یکی دیگر از مزایایی که استفاده از ردیاب پیک موتوری در اختیار شما قرار می دهد گزارش کاملی از تمامی توقف ها و حرکات پیک های موتوری شما در قالب یک فایل PDF می باشد، به وسیله این لیست می توانید مسیری که کارکنان پیک های موتوری شما می پیمایند را مورد بررسی و تحلیل قرار دهید.همچنین در مواقعی که موتور شما به سرقت رفته باشد این لیست می تواند مدرکی برای ارائه به پلیس جهت پیدا کردن سارق پیک موتوری شما باشد.

نمایش سرعت موتور سیکلت

دستگاه ردیاب موتور سیکلت به شما کمک می کند تا سرعت پیک موتوری های خود را در هر لحظه مشاهده کنید و از احتیاط آنان در رعایت کردن سرعت و قوانین راهنمایی و رانندگی مطمئن شوید.

انتخاب مناسب ردیاب پیک موتوری

ردیاب مدل RN104، کوچکترین و ارزان ترین ردیاب های ۲۴ کاناله می باشند که از نسل پنجم چیپ های SIRF بهره می برند این ردیاب ها مناسب برای موتور سیکلت ها بوده است و از مزایایی مانند ضد آب بودن ،قدرت بالای سیگنال دهی ، نصب سریع و آسان از جمله گزینه هایی هستند که باعث شده استفاده از این ردیاب برای موتور سیکلت ها به ویژه پیک های موتوری مورد استقبال قرار گیرد.

منبع: https://radyaban.com/blog/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%DB%8C%DA%A9-%D9%85%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.