ردیابی کشتی موقعیت یاب کشتی بهترین ردیاب ردیاب ارزان

به گزارش سایت ایران جی پی اس ، استفاده از ردیاب و جی پی اس اغلب در خودرو ها کاربرد دارد.اما امروزه با پیشرفتتکنولوژی در کشتی و قایق های شخصی و شرکتی می توان با بهره گیری از جی پی اس میزان مسافت طی شده و سرعت کشتی را ردیابی کرد که این امر می تواند از سرقت و تصادفات کشتی های دریایی جلوگیری کند.در ذیل به طور اجمالی در این رابطه توضیح داده شده است.

این روزها ردیابی بیشتر برای خودرو ها مطرح میباشد و امکانات خوبی برای خودروها ارائه شده است.
با توجه به مرزهای زیاد آبی کشور علاوه بر ردیاب خودرو و ردیاب شخص اقدام به ارائه ردیابهایی برای قایقها ، کشتی ها (تحت عنوان ردیاب کشتی) و انواع وسایل نقلیه کرده است.

بوسیله این ردیابها میتوان از محل دقیق قایق یا کشتی باخبر شد و گزارشی از مسیرهایی که طی کرده گرفت و میزان کارکرد و مسافت پیموده شده توسط وسیله نقلیه را محاسبه نمود. در این دستگاه های ردیاب کشتی این امکان فراهم میباشد که در صورت سرقت قایق موتوری یا کشتی بوسیله موبایل وسیله نقلیه را خاموش کنید.

منبع : https://www.irgpstracker.com/%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D8%B4%D8%AA%DB%8C-%D9%88-%D9%82%D8%A7%DB%8C%D9%82%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA%DB%8C/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.