ردیاب خودرو ردیاب اتومبیل بهترین ردیاب بهترین ردیاب خودرو gps همراه کودک قیمت ردیاب کودک

با توجه به گزارش سایت پیام جی پی اس ، همان طور که در مقالات قبل هم گفته شد با بهره گیری از فناوری جدید ردیاب جی پی اس شما کاربران عزیز می توانید از موقعیت مکانی خودرو و افراد سال خورده و همچنین کودکان خود با خبر باشید.از دیگر فواید نصب ردیاب اتومبیل مدارس ، آگاه شدن از زمان دقیق رسیدن دانش آموزان به مدرسه می باشد پس ردیاب اتومبیل نصب کنید تا همبه طور دائم از فرزندان خود آگاه شوید.

شاید یکی از عواملی که امروزه همه از دستگاه ردیاب جی پی اس استفاده می کنند پیدا کردن خودرو، کودکان و حتی حیوانات می باشد. اما آنچه برای هرکسی قابل فهم است این است که تمامی مدارس برای اینکه باعث جذب والدین در ثبت نام کردن فرزندان خود در مدرسه هستند بالا بردن کیفیت خدمات رسانی آنهاست. یکی از این موارد نگهداری خوب و عالی از دانش آموزان است که با نصب ردیاب اتومبیل مدارس این اتفاق به وقوع می پیوندد.

ردیاب خودرو ردیاب اتومبیل بهترین ردیاب بهترین ردیاب خودرو gps همراه کودک قیمت ردیاب کودک
فواید نصب ردیاب اتومبیل مدارس.جهان ردیاب

برنامه ریزی دقیق و به موقع

آنچه مشهود است تمامی رانندگان مدارس ممکن است به دلیل خستگی یا اینکه بی مسئولیت بودن کارها همیشه دیر سرکار بیایند و هر چقدر که شما با آنها تماس میگیرید با بهانه های الکی مواجه خواهید شد. بهترین روش برای اینکه بفهمید واقعا آیا ماشین در ترافیک گیر کرده است یا آیا دقیقا به گفته رانندگان در آن محل مورد نظر وجود دارند نصب ردیاب خودرو می باشد. که همین عامل باعث ایجاد برنامه ریزی دقیق و به موقع برای رانندگان سرویس مدارس می باشد.
• اطلاع از زمان دقیق رسیدن ماشین به درب منازل تک تک دانش آموزان
• اطلاع از زمان رسیدن سرویس مدارس از لحظه حرکت از درب منازل دانش آموزان به سمت مدرسه
• اطلاع از موقعیت مکانی دقیق ماشین ها
• اطلاع از خارج شدن ماشین از محدوده تعیین شده
• اطلاع از مسیرهای پر ترافیک
کاهش نگرانی والدین و خدمات رسانی عالی مدارس با نصب ردیاب اتومبیل مدارس
همه والدین تنها با چند دقیقه دیر رسیدن فرزند خود به منزل دائما با مدیر مدرسه تماس میگیرند و احوال فرزند خود را جویا می شوند. در حالی که مدیر مدرسه هم کاملا بی اطلاع است صرفا می تواند دلداری دهد که به زودی فرزند شما به درب منزل می رسد. اما با نصب ردیاب خودرو روی ماشین می توانید به هر کدام از والدین یک یوزرنیم و پسورد بدهید تا وارد وب سایت یا اپلیکیشن شوند و به صورت آنلاین و لحظه به لحظه از موقعیت مکانی سرویس مدرسه مطلع شوند.
• دریافت پیامک هنگام رسیدن خودرو به مدرسه یا درب منزل دانش آموز
• اطلاع از زمان رسیدن سرویس مدرسه به مدرسه
• اطلاع از میزان سرعت رانندگی ماشین
• مشاهده ریز حرکات توقف و حرکت ماشین

منبع :  https://payamgps.com

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.