نصب ردیاب خودرو دستگاه ردیاب خودرو ردیاب خودرو بهترین ردیاب خودرو قیمت ردیاب خودرو ردیاب ارزان

به گزارش مسفا ، هنگام ساخت و ساز به دلیل حجم کاری و تعداد کارکنان زیاد و نبود وقت بهتر است با نصب ردیاب خودرو ، از موقعیت مکانی خودرو های عمرانی ، سرعت راننده آن مطلع شویم.این تکنولوژی مانع از سرقت می شود زیرا اگر خودروی شرکت ربوده شود حتی در حالت خاموش قادر به ردیاب ماشین هستید تا بتوانید به راحتی خودروی مورد نظر خود را بیابید.

بر اساس گزارش دفتر تحقیقات فدرال ، در هر ۴۴ ثانیه یک وسیله نقلیه در آمریکا به سرقت میرود.متاسفانه خودروهای عمرانی یکی از اهداف اصلی سارقان میباشند و این مساله چالشی مهم برای صنعت تلقی میگردد.

پس چه اتفاقی می افتد اگر یک وسیله نقلیه یا یک قطعه از تجهیزات به سرقت رفته باشد؟ خبر خوب برای ناوگان ساخت و ساز این است که انواع مختلفی از سیستم های بازیابی خودرو در دسترس است که قبل از دیر شدن ، به مکان یابی و پیدا شدن خودرو کمک خواهد کرد.

خودروهای عمرانی و ناوگان ساخت و ساز ، مانند کامیون ، بیل مکانیکی ، لودر و … به دلیل کار در مناطق دور افتاده و استقرار در این مکان ها برای زمان های طولانی ، از مهمترین اهداف سارقان به شمار می آیند.

ردیاب خودرو بهترین تکنولوژی قابل استفاده در خودرو ها جهت جلوگیری از سرقت و یا پیدا کردن خودرو میباشد. جی پی اس و ردیاب خودرو به صاحبان این خودرو ها امکان کنترل و مانیتورینگ آنلاین وسایل نقلیه خودرو را در تمام طول شبانه روز خواهند داد.

چنانچه خودرو و یا قطعه ای سرقت شود ، تکنولوژی ردیابی خودرو به شما محل دقیق آن را گزارش میکند و احتمال پیدا کردن آن را افزایش میبخشد.برای کمک به پیدا کردن خودرو سرقت شده ، ناوگان های عمرانی از قابلیت ارسال هشدار ردیاب خودرو در مواقع لزوم مانند روشن بودن خودرو در زمان های غیر مجاز ، خروج خودرو از محدود جغرافیایی تعیین شده و … استفاده میکنند.

 

کنترل خودرو در زمان های خارج از کار

برای خودروهای عمرانی که در محل پروژه پارک میشوند ، کنترل کردن آنها به وسیله جی پی اس در زمان های غیر کاری بسیار سودمند خواهد بود ، زیرا این ساعات مناسب ترین زمان برای سرقت آنها میباشد. ردیاب خودرو و نرم افزار مدیریت ناوگان ، این توانمندی را به مدیران میدهد که زمان های غیر کاری را برای یک خودرو مشخص کنند تا از این طریق بتوانند کارکرد های غیر معمول و خارج از ساعت کار را رصد کنند. چنانچه خودرو در ساعات خارج از کار مانند نیمه شب روشن شود و یا به هر طریقی جا به جا شود ، هشداری از طریق ردیاب خودرو نصب شده بر روی آن به مدیر مربوطه ارسال میشود و به راحتی از سرقت خودرو جلوگیری خواهد شد.

ایجاد محدوده جغرافیایی الکترونیکی اطراف سایت عمرانی

برای پیگیری وسایل نقلیه در محل های کاری محدود تر ، ناوگان های خودرویی عمرانی میتوانند با نصب ردیاب خودرو بر روی ماشی آلات خود و تعریف محدوده جغرافیایی محل کار ، ورود و خروج خودرو به محدوده جغرافیایی را کنترل و گزارش گیری کنند.چنانچه یک لودر و یا بیل مکانیکی برنامه ریزی شده اند که ۶ ماه در یک محدوده مشخص بمانند و کار کنند ، در صورت خروج از محدوده جغرافیایی تعریف شده ، ردیاب خودرو یک هشدار به مرکز و مسئول مربوطه در رابطه با خروج غیر مجاز ارسال خواهد کرد و اقدامات لازم از جمله خاموش کردن خودرو از راه دور به وسیله جی پی اس قابل انجام خواهد بود.

خاموش کردن خودرو از راه دور با استفاده از ردیاب خودرو

هنگامی که شما به عنوان مدیر ناوگان و یا مالک خودرو متوجه سرقت خودرو خود بشوید ، به راحتی با استفاده از ردیاب خودرو نصب شده میتوانید با ارسال یک اس ام اس ، خودرو خود را خاموش کنید.

منبع : http://www.masfa.ir/%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8%D8%AA-%D8%A7%D8%B2-%D9%86%D8%A7%D9%88%DA%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%B1-%D8%AF%D8%B2%D8%AF%DB%8C-%D8%A8/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.