بهترین gps برای خودرو انواع جی پی اس قیمت gps خودرو ارزانترین ردیاب خودرو ارزانترین جی پی اس جی پی اس خودرو جی پی اس چیست

به گزارش سایت ایران جی پی اس ، ردیاب ها و جی پی اس ها انواع مختلفی دارند که در این مقاله می خواهیم به توضیح و بررسی چند مرود از آن ها بپردازیم .کاربرد این دستگاه جی پی اس عبارت است از : جی پی اس های دستی ، جی پی اس های مسیر یاب که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، جی پی اس ردیاب که پر کاربردترین است.این مقاله را مطالعه کنید و با انواع جی پی اس بیشتر آشنا شوید.

در سپتامبر ۱۹۸۳ یک هواپیمای خطوط هوایی کره به اشتباه وارد خطوط هوایی روسیه شد که توسط جنگنده های روسی مورد اصابت یک موشک قرار گرفت و سقوط کرد. پس از انجام تحقیقات لازم در این زمینه علت حادثه ایجاد خطا در تجهیزات مسیر یابی هواپیمای کره ای اعلام شد.بلافاصله بعد از وقوع این حادثه رونالد ریگان رییس جمهور وقت آمریکا برای جلوگیری از تکرار همچین حوادثی در سرتاسر جهان دستور استفاده از سیستم جی پی اس را برای کاربردهای عمومی صادر کرد که در آینده باعث تولید دستگاه های ردیاب خودرو و ردیاب شخص شد.

کاربردها

جی پی اس های دستی : این نوع جی پی اس بیشتر کاربردهای مهندسی و نقشه کشی دارند که برای تعین طول و عرض جغرافیایی یک نقطه یا مکان خاص بکار می رود

جی پی اس مسیر یاب : این جی پی اس ها دارای یک مانیتور میباشند که نقشه خیابان ها و راههای اصلی و فرعی یک کشور در آن ذخیره شده است که موقعیت فعلی خودرو یا شخص را بر روی یک نقشه به نمایش می گذارد. و نزدیکترین مسیر ممکن را برای رسیدن به یک مکان یا آدرس خاص به شخص نمایش می دهد و هم به صورت تصویری و هم صوتی فرد را تا رسیدن به هدف راهنمایی میکند .که موبایلهای جدید هم با استفاده از یک نقشه آنلاین مانند گوگل مپ و یا نقشه افلاین و جی پی اس داخلی گوشی همین کار را انجام میدهند.

جی پی اس ردیاب : در ابتدا شرکتهای تکنولوژی در آمریکا بر روی یک طرح جامع کارمی کردند که بتوانند یک قطعه الکترونیکی را بر روی همه خودروها نصب کنند که از یک مجموعه سنسورهای خاص تشکیل شده و قادر به تشخیص ضربه و تصادف در خودروها باشد و بلافاصله بعد از تشخیص تصادف مکان خودرو را به یک مرکز خدمات اورژانسی ارسال کند تا در کمترین زمان کمکهای لازم به سرنشینان خودرو اعمال شود . در اجرای این طرح برای تعین موقعیت خودرو از سیستم جی پی اس استفاده کردند که موقعیت خودرو را از ماهواره های جی پی اس دریافت کرده و توسط شبکه موبایل به مرکز کمک رسانی ارسال میکرد.

همچنین شما می‌توانید ردیاب مورد نظر خود را با قیمت مناسب از بازار اینترنتی گیلار خریداری کنید.

منبع: irgpstracker.com

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.