بهترین ردیاب بهترین ردیاب خودرو ردیاب مخفی ردیاب مخفی خودرو قیمت دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو

به گزارش سایت ردیابان ، شرکت های پخش جهت جلوگیری از سرقت ماشین های خود ، اطلاع از موقعیت و سرعت راننده امروزه از ردیاب و جی پی اس استفاده می کنند تا بتوانند راحت تر کار کنند و کالا را به موقع تحویل دهند.اکنون برای پاسخ این سوال که کاربرد ردیاب و جی پی اس در شرکت های پخش چیست ؟به این مقاله توجه کنید و با مطالعه آن جواب تمام سوالات خود را بگیرید.

شرکت های زیادی و جود دارند که کارشان پخش مواد غذایی یا هرچیز دیگری بین مغازه ها می باشد. این شرکت ها به شرکت های پخش معروفند. البته خیلی از کارخانه ها و تولیدی ها خودشان کار پخش محصولشان را انجام می دهند مانند کارخانه های نوشابه در ایران که پخش محصولاتشان را خودشان انجام می دهند. تعداد و آمار شرکت های پخش روز به روز در حال افزایش است. فلسفه کاری آنها به این شکل است که دارای انبار ها و سوله های بزرگی هستند و محصولات مختلف را با تنوع بالا در این انبارها قرار می دهند و با دریافت سفارشات از فروشگاه ها و رستوران ها، این محصولات را به آنها می رسانند. که این کار را به وسیله ماشین های پخش انجام می دهند. در این پروسه مشکلات احتمالی ای ممکن است رخ دهد که دستگاه های ردیابی می توانند تا حد زیادی این مشکلات را حل کنند. در ادامه نحوه استفاده و کاربرد ردیاب ها و جی پی اس برای شرکت های پخش را شرح می دهیم.

بهترین ردیاب بهترین ردیاب خودرو ردیاب مخفی ردیاب مخفی خودرو قیمت دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو
ردیاب و جی پی اس برای شرکت های پخش.جهان ردیاب

کاربرد ردیاب و جی پی اس برای شرکت های پخش

همانطور که گفتیم این شرکت ها کار پخش محصولات برندهای مختلف را بر عهده دارند و مختص محصولات و مواد غذایی نیستند. مثلا خیلی از شرکت های پخشی وجود دارند که محصولات آرایشی بهداشتی یا مثلا قطعات یدکی خودرو و کامپیوتر را پخش می کنند. اما کار اصلی پخش را ماشین های پخش انجام می دهند. این ماشین ها معمولا وانت ها، کامیونت ها و در برخی موارد خاص کامیون های بزرگ تر می باشند. اما وظیفه این خودروها تنها رساندن محصولات به دست مشتریان نیست بلکه باید موارد زیادی را رعایت نمایند. مثلا زمان رساندن محصولات شاید مهمترین و اصلی ترین ویژگی این شرکت ها باشد. سیاست کلی شرکت های پخش اصولا بر مبنای رضایت کامل سفارش دهندگان می باشد. این رضایت شامل زمان رساندن محصول، کیفیت محصول و سلامت ماندن محصول در طی مسیر انبار تا فروشگاه می باشد. اما مشاهده شده که خیلی از رانندگان ماشین های پخش در رساندن محصول تعلل می کنند که این کار باعث می شود مشتریان ناراضی شوند و به مدیران شرکت معترض شوند.

اما خطر دیگری هم مدیران این شرکت ها را شاید تهدید کند و آن هم مفقود شدن و ربوده شدن ماشین های پخش باشد که می تواند خسارت زیادی را به شرکت شان وارد کند. قطعا مدیران این شرکت ها راه حلی را پیدا می کنند تا مسئولیت پذیری رانندگان را بالا ببرند. مثلا با گرفتن سفته از کارمندان و رانندگان این ماشین ها، تا حدودی در این بحث از رانندگان تضمین می گیرند.

اما یکی از راه های حل این دو مشکلی که در بالا گفتیم قطعا استفاده از ردیاب و جی پی اس می باشد. به طوریکه با نصب یک ردیاب (که به ردیاب خودرو معروف می باشند) بر روی ماشین ها می توانند فعالیت رانندگان را کنترل نمایند. این ردیاب ها موقعیت دقیق لحظه ای و مکانی این ماشین ها را به وسیله یک نرم افزار یا اپلیکیشن به مدیران نشان می دهد. با این روش مدیران شرکت های پخش می توانند به راحتی بهترین و موثر ترین کنترل را بر روی کارمندان و رانندگان خود داشته باشند. در ادامه با یکی از محصولات شرکت ردیابان آشنا شوید و با خواندن ویژگی ها و مشخصات این ردیاب ها در صورت تمایل بر روی ماشین های پخش استفاده کنید.

ردیاب RN-105 مناسبترین جی پی اس برای شرکت های پخش
این ردیاب یکی از محصولات جدید شرکت ردیابان است که مخصوص ردیابی اجسام و اشیائ فلزی مخصوصا خودروها می باشد.

ردیاب مدل RN 105 به دلیل دارا بودن خاصیت آهنربایی یکی از پر کاربردترین دستگاه های جی پی اس سامانه ردیابان می باشد. از این ردیاب می توانید برای ردیابی اشیای مهم به ویژه خودرو استفاده کنید که در کوتاه ترین زمان ممکن امکان اتصال آن وجود دارد.

مستحکم و ضد آب
ردیابی اشخاص، حیوانات خانگی، اشیا و …
گزارش موقعیت لحظه ای
قابلیت اتصال سریع به هر جسم فلزی
ردیابی لحظه به لحظه کودکان
سیستم شنود صدای محیط
دارای دکمه وضعیت اضطراری SOS
حافظه داخلی با ظرفیت بالا جهت ثبت موقعیت ها هنگام قطع ارتباط اینترنت
باتری با ظرفیت بالا
همچنین اپلیکیشن ردیابی ردیابان با اتصال به این ردیاب تمام اطلاعات ممکن را به صورت لحظه ای در اختیار مدیران قرار خواهد داد.

منبع: https://radyaban.com/blog/%D8%AC%DB%8C-%D9%BE%DB%8C-%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%BE%D8%AE%D8%B4/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.