ارزانترین ردیاب شخصی انواع ردیاب شخصی ردیاب شخصی ردیاب شخصی مخفی ردیاب شخصی بسیار کوچک کوچکترین ردیاب شخصی ردیاب شخصی ارزان خرید ردیاب شخصی مخفی

به گزارش سایت دیدبانان ، با پیشرفت تکنولوژی ردیاب های شخصی مخفی  بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته اسن زیرا این ردیاب قادر است تا اطلاعات اشخاص را در هر ۵ ثانیه در پنل نقشه یابی گزارش کند.ردیاب شخصی بسیار کوچک برای سالمندان و افراد پیر می تواند خیلی پرکاربرد باشد.زیرا شما بدون هیچ نگرانی همیشه قادر به ردیابی موقعیت مکانی آن ها هستید.مزایای ردیاب شخصی در ذیل به کامل بررسی خواهد شد:

ردیاب شخصی مخفی و روش استفاده برای مریض ها
امروزه قابلیت های ردیابی انفرادی در دسترس می باشد. و هیچ وقت به این اندازه در دسترس نبوده است. روز به روز مردم بیشتری از ردیاب شخصی مخفی برای فهمیدن موقعیت خویشاوندانشان مثل:سالمندان،بچه ها، همچنین کارگران تنها و مدیران استفاده می کنند. بر اساس استفاده از این ردیاب هایGPS ، نگرانی های مختلفی درباره ی تاثیر آن ها در حقوق و آزادی یک شخص وجود دارد. اگر یک بار اطلاعات در مورد اشخاص توسط این ردیاب ها داده شود، کاملا خلاف این قضیه ثابت می شود.

کاملا بر خلاف این قضیه،ردیاب شخصی مخفی ،افرادی که قبل از استفاده به خاطر مسائل امنیتی آزادی نداشتند، آزادی بیشتری در اختیار آن ها قرار می دهد.

دو نوع ردیاب شخصی مخفی وجود دارد.ردیاب های GPS آنلاین و لحظه به لحظه و ردیاب های GPS متنی.

ردیاب های GPS شخصی آنلاین،در هر ۵ ثانیه موقعیت شما را در پنل نقشه یابی گزارش می کند. اگر کارمندانی دارید که می خواهید به طور مداوم ایمنی و کار کردن آن ها را در نظر بگیرید این ردیاب شخصی برای شما ضروری و مهم خواهد بود. بعلاوه، پنل نقشه یابی ردیاب شما تاریخچه ی کامل حرکت آن هارا ثبت و ضبط خواهد کرد. در حال حاضر به عنوان مثال، افزایش خدمات وتدارکات برای شرکت های پخش کننده این ردیاب ها از مزایای این شرکت می باشد.

بیشتر مشتری ها مدرکی از آدرس ها و مکان هایی که پخش کننده های ردیاب، با آن قرارداد بسته اند را می خواهند. داشتن مدرک کامل،دقیق و با تمام جزئیات، خیال بسیاری از مشتریان را که از پخش کننده ها خرید می کنند را آسوده کرده است. بسیاری از مشتری ها به خاطر رقابت در بازار صنعت، شاید این امکان را قبلا نداشته اند.

ارزانترین ردیاب شخصی انواع ردیاب شخصی ردیاب شخصی ردیاب شخصی مخفی ردیاب شخصی بسیار کوچک کوچکترین ردیاب شخصی ردیاب شخصی ارزان خرید ردیاب شخصی مخفی
انواع ردیاب شخصی مخفی.جهان ردیاب

ردیاب شخصی مخفی و ردیابی آنلاین

به خاطر مسائل امنیتی، ردیابی زنده، سریع ترین راه را برای بر طرف کردن نیاز های شما در نظر گرفته شده است. فقط با پیروی از راهی که اشخاص دارند می روند، با پنل نقشه یابی در موبایل تان، مستقیما و با سرعت به سمت آن ها هدایت می شوید. ردیاب شخصی مخفی یک دکمه ی SOS دارد که اگر شخصی در خطر باشد و آن را فشار دهد سریعا یک هشدار توسط پیام متنی یا ایمیل به شما ارسال می شود.

همچنین شما می توانید حصار زمینی مجازی اطراف خانه،بیمارستان،یا هر مکان جغرافیایی دیگر نصب کنید. این مناطق امنیتی به این معنی است که زمانی که یک شخص به این مناطق وارد می شود یا آن را ترک می کند به شما هشدار داده می شود(به خصوص مناطقی که نمی خواهید اشخاص را در آنجا ببینید).

ردیاب شخصی مخفی ما برای افرادی که نیاز دارند به سالمندان، افراد ناتوان و کسانی که از بیماری آلزایمر رنج می برند کمک کنند، بسیار معروف است. ردیاب پیامکی که کار کردن با آن بسیار ساده است، هیچ هزینه ی اضافی نخواهد داشت. فقط هزینه ی پیامکی که هر بار که از محل تقریبی آن ها می خواهید مطلع شوید را می پردازید. قطعا هیچ چیز ناراحتی و پریشانی ناشی از آلزایمر را جبران نمی کند یا آن را آسان نمی کند. یا در واقع نگهداری از بیمار،حداقل زیر نظر گرفتن کار های روزمره آن ها می تواند کمی آسانتر شود،و حالت آزادی آن ها می تواند باقی بماند.

شما به کامپیوتر نیاز ندارید. فقط گوشی موبایل نیاز است. هر زمان که لازم شد می توانید مکان و موقعیت شخصی که با خود ردیابGPS دارد را بفهمید،شما به سادگی با یکی از شماره های از قبل تعریف شده برای ردیاب زنگ می زنید و سریعا لینک Google map موقعیت شخص مورد نظر به شما فرستاده می شود،

ردیاب می تواند توسط ۳ گوشی متفاوت در دسترس باشد. این کار به اشخاص احتیاط کار و عاشق اجازه می دهد تا همیشه گوش به زنگ باشند.

ردیاب شخصی مخفی مخصوص افراد پیر ومبتلا به آلزایمر و کودکان

محافظت از خانواده یک خصوصیت بنیادی است که در همه افراد وجود دارد. همه ی ما حاضریم برای اطمینان از ایمنی و رفاه عزیزانمان هر کاری انجام دهیم. مطمئنا، همانطور که فناوری پیشرفت می کند و راحت تر در دسترس ما قرار می گیرد، متعاقبا روش هایی را برای محافظت از کسانی که نیاز به مراقبت دارند ، در اختیار ما قرار میدهد. این افراد اعم از کودکان ما، یک سالمند آسیب پذیر از بستگان می باشد، یا یک نوجوانی که مدرسه اش تمام شده و در حال سفر کردن است. آنها در یک لحظه میتوانند با ردیاب شخصی مخفی موقعیت مکانی خود را بررسی کنند و این بررسی میتواند نجات دهنده زندگی باشد.

ردیاب شخصی مخفی ۲ راه ارتباطی و یک دکمه SOS دارد که دوباره به شماره های از پیش تعریف شده برای ردیاب هشدار می فرستد. تمام ردیاب های شخصی ما همان قابلیت را دارند، و ما به طور مداوم تمام ردیاب های GPS خود را تست می کنیم تا از خدمات عالی ارائه کننده خود مطمئن شویم.

به ویژه در حال حاضر یک بخش حیاتی مناسب برای مراقبت از بیماران ناتوان می باشد. خانواده ها برای یک هفته مراقبت از فرد پیر و مبتلای خود ،به طور خاص صدها یا هزاران پوند هزینه پرداخت می کنند. با این حال هنوز مشخص نیست که به چه دلیلی آنها دچار این آسیب می شوند،و باید بدانند عزیزانشان چگونه می توانند منزوی و آسیب پذیر باشند.

براساس محدوده ردیاب های شخصی خود ، تنها لمس یک دکمه میتواند کمک کننده باشد. شما به راحتی می توانید با چک کردن برنامه روی تلفن همراهتان ببینید که آنها ایمن هستند، و مهمتر اینکه اگر آنها در خطر باشند و یا در ساعات نامناسبی از خانه خارج شوند، از طریق پیام رسان خود هشدارهای فوری دریافت خواهید کرد.

ارزانترین ردیاب شخصی انواع ردیاب شخصی ردیاب شخصی ردیاب شخصی مخفی ردیاب شخصی بسیار کوچک کوچکترین ردیاب شخصی ردیاب شخصی ارزان خرید ردیاب شخصی مخفی
ردیاب شخصی مخفی دارای دکمه SOS.جهان ردیاب


چرا ما باید از یک ردیاب شخصی مخفی استفاده کنیم؟

ردیاب شخصی مخفی به اندازه کافی کوچک می باشد و می توان آن را در جیب، کیف، کیف های دستی، کیف کمربند، و آستری کت قرار داد.
دسترسی ۲۴ ساعته به صفحه نقشه برداری خود ، این اجازه را به شما می دهد تا در سطح جهان و هر لحظه ای که بخواهید موقعیت مکانی آنها را ببینید.
مناطق امن. هنگامی که یک خویشاوند مسن سرگردان در شب می رود، یک پیام/ایمیل فوری از پیام رسان خود دریافت می کنید.
برنامه رایگان برای همه مشتریان. ایجاد این برنامه زمانی که کامپیوتر خود را همراه ندارید ، برای نظارت بر ایمنی عزیزانتان آسان تراست.
موقعیت یاب از طریق پیام رسان.
هشدار سرعت.
بدون راه اندازی. همه کاری که باید انجام دهید این است که ردیاب شخصی مخفی را روشن کنید ، سپس به صفحه نقشه برداری خود ورود پیدا کنید.
با هر بار شارژ دستگاه، حدود ۱۵ تا ۲۰ روز باتری شارژ می ماند. و این برای چنین دستگاه کوچکی باور نکردنی است.
حداقل تعمیر و نگهداری توسط حامل دستگاه. ردیاب آماده رفتن است.
همچنین برنامه ردیابی کامپیوتری ۵، یکی از مهمترین ردیاب های دقیق در دنیا،یک وسیله ایمنی فوق العاده موثر است.
اگر در خانه خود از جایی سقوط کردید، تنها با فشار دکمه SOS به سرعت یک پیام/ایمیل به بیش از سه نفر از اعضای خانواده ارسال می شود.

چه کسانی باید از ردیاب های شخصی مخفی استفاده کنند؟

افراد مبتلا به آلزایمر.
افراد ضعیف و آسیب پذیر.
بستگان سالمند.
کسی که سرگردان می شود و مسیر خود را گم میکند.
هرکسی که تنها زندگی می کند.
کسی که ممکن است در معرض خطر افتادن باشد.
کارگران و مسافران تنها.
افرادی که به اردوهای مدرسه ای می روند.
مسافران / باربران تنها.
ردیاب شخصی مخفی برای مریض آلزایمر و نکات بیشتر برای جلوگیری از سرگردانی
هما نطور که بسیاری از ما میدانیم ، زمانی که شما مسئولیت فردی با آلزایمر را به عهده دارید، در صورت نداشتن ردیاب شخصی مخفی بزرگترین نگرانی شما این است که آن ها بدون اطلاع شما سرگردان شوند، و خود را در خطر قرار دهند. نزدیک به ۶۰ % از افراد با زوال عقل در مواقعی رفتار سرگردانی را اتخاذ میکنند.

در چند سال اخیر دیدبانان شاهد افزایش قابل توجه در تعداد خانواده ها و مرکز مراقبتی که حالا از ردیاب آلزایمر استفاده میکنند است. افزایش صحت و فن آوری کوچکتر همراه با قیمت مناسب تر به معنای این است که ردیاب شخصی مخفی حالا یک ابزار معمول و حیاتی برای کمک به محافظت بیشتر از افراد عزیز آسیب پذیر است.

ما داستان های غیر قابل باوری از مشتریان خود شنیده ایم، درباره اینکه چگونه ردیاب جی پی اس به آنها اجازه داده تا وابستگان شان را بیابند، درحالیکه در موقعیت های وحشتناکی قرار داشته اند!

باور کردن خطراتی که ممکن است برای بسیاری اتفاق بیافتد و صرفا میتوان با حمل کردن یک دستگاه ردیاب شخصی مخفی، از آن ها اجتناب کرد، سخت است. واقعا وحشتناک است که در نظر بگیریم که چه اتفاقی میتوانست بیافتد، اگر یک ردیاب در این موقعت ها توسط فرد حمل نمیشد. دانستن تاثیر مثبتی که ردیاب جی پی اس ما تا کنون بر روی خانواده های بسیاری از بیماران زوال عقل داشته، تعجب آور است.

از آنجاییکه سطوح مختلفی از آلزایمر وجود دارد، مراقبت تمام وقت همیشه مطلوب یا ضروری نیست. اگرچه، بدون توجه به مرحله یا شرایط بیماری، اولین اولویت برای افراد همیشه ایمنی است. رفتار سرگردانی میتواند در هر مرحله از زوال عقل روی دهد و در یک موقعیت خطرناک تنها بصورت تصادفی ممکن است فرد را پیدا کرد.

ارزانترین ردیاب شخصی انواع ردیاب شخصی ردیاب شخصی ردیاب شخصی مخفی ردیاب شخصی بسیار کوچک کوچکترین ردیاب شخصی ردیاب شخصی ارزان خرید ردیاب شخصی مخفی
چرا ما باید از یک ردیاب شخصی مخفی استفاده کنیم؟جهان ردیاب


برنامه ردیاب شخصی مخفی با دکمه تماس اضطراری

این بیماران ممکن است زمانی که بیرون از خانه هستند، گم شوند – برای مثال هنگامی که برای خرید بیرون رفته اند یا در هنگام استفاده از وسایل نقلیه عمومی یا در بسیاری از موارد دیگر و همچنین در شلوغی های روزهای تعطیل. در چنین شرایطی (یک خیابان / مرکز خرید شلوغ یا در یک وسیله متحرک پرسرعت) آن ها ممکن است حتی بیشتر مسیر را گم کنند بدون هیچ تجدید خاطره از اینکه چرا آنها در آنجا هستند یا در حال رفتن به کجا هستند. برای شما پیدا کردن سریع موقعیت آن ها بار ردیاب شخص مخفی بسیار مهم است.

چند نکته بیشتر برای کمک به افراد سرگردان که به اندازه استفاده از ردیاب شخصی مخفی میتواند مفید باشد.

خانه خود را امن کنید

در مجموع کاری نیست که بتوان انجام داد تا خانه خود را در مقابل سرگردان شدن ایمن کرد، چرا که هر شرایطی منحصر به فرد است. برای بسیاری از افراد، آن ها هنوز میتوانند کارها و فعالیت های معمول خود را در ۹۰% مواقع ادامه دهند. علاوه بر این ، همانطور که در بسیاری از موارد مراقبتی دیده میشود، شما نمیتوانید ۲۴ ساعت روز مراقب یک فرد باشید. اگرچه برخی احتیاط ها میتواند به افزایش ایمنی خانه کمک کند. برای افراد سرگردان کم تحرک، نرده های اضافی نصب کنید.

پس از خرید ردیاب شخصی مخفی نصب نرده های اضافی مهم است
برای افراد آلزایمر کم تحرک تنها مقدار اندکی تقویت کردن پیرامون خانه میتواند بعنوان یک عامل بازدارنده برای سرگردانی باشد. اگرچه فردی که اصرار به ترک خانه داشته باشد، هنوز میتواند از خانه خارج شود . در این مرحله از مریضی داشتن ردیاب شخصی مخفی الزامی است. در مراحل پیشرفته زوال عقل قفل های اضافی بر روی در و پنجره ممکن است یک ضرورت باشد شما همچنین میتوانید نشانه هایی را در خانه استفاده کنید. برچسب زدن به هر اتاق میتواند به آنها کمک کند تا پیرامون خانه تمرین کنند . بسیاری از موارد سرگردانی، نتیجه گیج شدن و پریشانی حاصل از نشناختن محیط اطرافشان یا قادر نبودن برای یافتن آن چیزی هست که در جستجویش هستند.

مطمئن شوید که افراد کارت شناسایی خود را حمل میکنند. برای کارت شناسایی وجود اسم ، آدرس و بصورت ایده آل شهر لازم است. همیشه اطمینان حاصل کنید که ردیاب شخصی مخفی همراه شخص باشد.

درج شماره تماس مطمئنا پیشنهاد میشود، اگرچه این کارت از عملکرد سرگردانی جلوگیری نخواهد کرد ولی بدین معنا خواهد بود که اگر آنها مسیر خود را گم کنند و یک غریبه آنها را پیدا کند، آنها قادر خواهند بود تا عملکرد مناسبی برای کمک به بازگشت او انجام دهند.

یک گواهینامه رانندگی اغلب این اطلاعات را پوشش خواهد داد و شاید یک کارت شناسایی با جزئیات شما و خلاصه ای از توضیحات در مورد شرایط فرد، میتواند در کیف پول یا جیب آنها قرار گیرد.

جامعه محلی خود را بشناسید
مثل تمام این نکات، این مطلقا به صلاح دید شما بستگی دارد. که احساس میکند چه عملکردی مناسب است و شرایط سخت را به چه کسی میخواهید بگویید. بستگان شما ممکن است نخواهند دیگران درباه شرایط آنها بدانند و موجب پریشان شدنشان شود. که دیگران فکر کنند شخص به کمک دیگران نیاز دارد. به هر حال اگر شما با همسایگانتان روابط نزدیکی دارید و مغازه دار محلتان را میشناسید، مطلع کردن آنها در گرفتن اخطار پیش هنگام، در صورت سرگردان دیده شدن فرد در جامعه محلی میتواند حیاتی باشد.

اگر همه طرفین راضی به انجام این کار هستند، دادن شماره تلفن تان به آنها به این معنی است که آنها میتوانند در صورت اورژانسی مستقیما با شما تماس بگیرند.

دوباره اینکه هیچ عملکردی به تنهایی نمیتواند اطمینان کاملی از ایمن بودن یک فرد مبتلا به زوال عقل بدهد و هر موقعیتی برای یک شخص و خانواده او منحصر بفرد است.

بنابراین انجام کاری که فکر میکنید برای شرایط شما بهترین است، کلیدی می باشد. با در نظر گرفتن همه اینها از روی تجربه و تعاملی که با مشتریان خود داشته ایم ما متقاعد شده ایم که ردیاب زوال عقل یا همان ردیاب شخصی مخفی، حیاتی ترین وسیله در اطمینان بیشتر از ایمنی یک فرد مبتلا به زوال عقل است. شما نه تنها در یک موقعیت اورژانسی، میتوانید ببینید آنها در کجا هستند، همچنین میتوانید یک محدوده امن تعریف کنید تا در زمانیکه فرد از آن منطقه خارج یا به آن وارد میشود یک پیام آنی دریافت کنید.

منبع :  https://didbanan.com/

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.