ردیابی افراد با جی پی اس نرم افزار کنترل جی پی اس نرم افزار ردیاب gps جی پی اس ردیابی افراد ردیاب مخفی خرید کوچکترین ردیاب شخصی ردیاب کوچک ارزان ردیاب کوچک مخفی

به گزارش سایت جی پی اس کار ، یکی دیگر از کاربرد های جی پی اس این است که این قابلیت را دارند بر روی سیستم عامل اندروید نصب می شود که با ردیابها فرق می کند.این سیستم جی پی اس در گوشی های هوشمند دارای نقشه قابل استفاده می باشد.شاید این سوال در ذهن شما مطرح شود که کاربرد GPS جی پی اس اندروید چیست ؟ چگونه می توان از آن استفاده کرد؟مطالب زیر را مطالعه کنید تا به همه جواب های خود دست یابید.

در جامعه امروزی استفاده های زیادی از سیستم موقعیت یاب جهانی یا همان جی پی اس GPS می شود. استفاده از این تکنولوژی می تواند کمک شایانی به زندگی بشری باشد و می تواند کاربردهای بسیار مفیدی داشته باشد. استفاده از این تکنولوژی به روز ( جی پی اس GPS ) در دستگاههایی مثل دستگاه ردیاب خودرو ، دستگاه ردیاب حیوانات و دستگاه ردیاب شخصی باعث شده است که از این دستگاه ها در زندگی روزمره خود بهره ببریم، شما به راحتی می توانید هر وسیله نقلیه را ردیابی کنید.

اما مسلما GPS سیستم عامل اندروید (گوشی های هوشمند لمسی با سیستم عامل اندروید) با دستگاه های ردیاب متفاوت می باشد چرا که GPS موجود بر روی گوشی های هوشمند فقط داراری نقشه مسیرهای می باشند و استفاده محدودی دارد، ولی استفاده از ردیاب های ماهواره ای می توان کاربردهای بیشتری را انتظار داشت.

ردیابی افراد با جی پی اس نرم افزار کنترل جی پی اس نرم افزار ردیاب gps جی پی اس ردیابی افراد ردیاب مخفی خرید کوچکترین ردیاب شخصی ردیاب کوچک ارزان ردیاب کوچک مخفی
کاربرد GPS جی پی اس اندروید.جهان ردیاب

اگر شما به شهری مسافرت کردین و یا در یک شهر شلو نیاز به پیدا کردن یک آدرسی هستید، مسلما یک نقشه و راهنما می توانید کمک بسیار شایانی به شما بکند، آیا واقعا امروز کسی نقشه به دست دنبال آدرس می گردد؟ خیر… چرا که با استفاده از GPS گوشی های هوشمند می توانید به آسانی تمام موقعیت دلخواه خود را روی نقشه پیدا کند، GPS راهنمای کاملی برای آن خواهد بود چرا که بدون هیچ دردسری مکانهای مورد نظر خود مثل رستورانها، هتل ها ، مراکز خدید و حتی ایستگاه های مترو، ایستگاه های اتوبوس و حتی تعمیرگاه های را هم پیدا کند. به عنوان مثال پیدا کردن آدرس در کلان شهرها مثل تهران، تبریز، مشهد کار آسانی نیست و بسیار هم سخت است چرا که حتی اهالی آن شهر هم شاید خیلی از آدرس ها را بلد نباشند، بله خیلی آسان پیش می آید که از کسی آدرس بپرسیم ولی بلد نباشید در عین حالی که ساکن آنجاست. در اینجاست که GPS گوشی ها به کمک شما می آید و برای پیدا کردن مسیرها می توان از آن استفاده کرد.

بهترین و پر طرفدار ترین و البته یکی از دقیق ترین GPS های دنیا همان گوگل مپ Google Map یا همان نقشه گوگل است، که خیلی از افراد جهان از آن استفاده می کنند. اما این تنهاترین راه نیست، راه های دیگر و اپلیکیشن های دیگر برای این منظور وجود دارد که در ادامه معرفی خواهند شد.

• نرم افزار BackCountry Navigator:

اپلیکیشن BackCountry Navigator که یکی از بهترین و معروف ترین و البته پر استفاده ترین نرم افزارهای GPS برای گوشی های اندرویدی می باشد البته گفتنی است این نرم افزار رایگان نیست و برای استفاده از آن باید پول پراخت کنید. اما با اینکه این نرم افزار پولی و خیلی هم گران می باشد اما قابلیت ها و توانایی های بارز آن باعث شده است افرادی خاص آن را استفاده کنند. این اپلیکیشن قدرتمند قابلیت کار با نقشه های آفلاین را داردو در صورتی که هر زمان شما اینترنت گوشی موبایل خود را فعال / وصل کنید این نرم افزار بصورت اتوماتیک خود را آپدیت می کند و در زمان هایی که اینترنت شما قطع است از نقشه آفلاین می توانید استفاده کنید و در این نرم افزار امکان این وجود دارد که شما بتوانید نقاطی را روی نقشه علامت گذاری کنید…که این می تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد… قیمت این نرم افزار حدود ده دلار می باشد.

• نرم افزار جی پی اس GPS Essentials:

این نرم افزار هم مثل نرم افزار قبلی رایگان نیست و پولی می باشد که قیمتی حدودا ۶ دلار دارد و به تازگی ساخته و منتشر شده است که قابلیت های مختلفی دارد که ارزش خرید آن را بیشتر می کند برای مثال از قابلیت های بارز این نرم افزار این است که شما می توانید انتخاب های متعدد و متفاوتی برای استفاده از این نرم افزار داشته باشید بعنوان مثال شما می تواند انتخاب کنید که بر طبق مسافت طی شده مسیرها را تماشا کنید.

• نرم افزار قدرتمند HERE Maps:

اما نرم افزار سوم کاملا رایگان است، اما رایگان بودن دلیل بر ضعیف بودن نرم افزار و اپلیکیشن نیست، برای اثبات این حرف جالب است بدانید که این اپلیکیشن مخصوص شرکت های بزرگی چون BMW و مرسدس بنز Mercedes Bens می باشد و این نرم افزار معروف و در عین حال قدرتمند قابلیت استفاده از نقشه آفلاین را به شما خواهد داد
نرم افزار های زیادی وجود دارد وی می توان رایگان دانلود و استفاده کرد اما ما ایرانی ها دنبال نرم افزارها و اپلیکیشن های رایگان و با نسخه فارسی هستیم چرا آشنایی کاملی به زبان های خارجی از جمله انگلیسی نداریم و نمی توانیم به درستی از این نرم افزار ها استفاده کنیم ولی اگر نسخه فارسی نرم افزار باشد می توانیم بصورت ۱۰۰ درصد از آن نرم افزار بهره بگیریم.

• نرم افزار فارسی جی پی اس Sygic Iran GPS Navigation:

بهترین نرم افزار / اپلیکیشن GPS در ایران که هم فارسی می باشد و هم قابلیت نمایش سه یعدی را هم دارد و نقشه و مسیرهای شهرهای بزرگ ایران در ان وجود دارد از جمله تهران، کرج، تبریز، اصفهان، مشهد، شیراز، قم و…

منبع : https://gpskar.coml

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.